10/09/14

INSTAL·LADORS EDUROAM

Està a la disposició dels usuaris i usuàries un accés a instal·ladors personalitzats d'EDUROAM en aquest cas per a les connexions sense fils en la Universitat de València. Aquests instal·ladors introdueixen els detalls de configuració Eduroam per a diverses plataformes populars. El nostre instal·lador (UV) funciona solament per a la nostra institució. Aquests instal·ladors ens ofereixen dos avantatges importants. Per una banda una instal·lació correcta de la connexió Eduroam en la nostra Universitat si el dispositiu a utilitzar està suportat, i d'altra banda, configurar la connexió Eduroam tal com ho faries en la teua institució d'origen per a connectar-te en una xarxa Eduroam diferent (Erasmus), si no has tingut la precaució de fer-ho abans. IMPORTANT: Sempre has d'usar l'instal·lador de la teua institució d'origen amb les teues credencials (usuari i paraula de pas d'origen), i mai de la institució que visites. En la imatge, teneis el codi QR que us portarà directament a l'instal·lador per a usuaris de la Universitat de València.

    09/09/14

    ACTUALITZACIÓ DE L'ENTORN D'USUARIS /ES DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

    El dijous vinent 11 de setembre (a la vesprada), coincidint amb l'inici oficial del curs, s'activarà el nou entorn personal dels usuaris de la Universitat de València ("La meua UV"). Aquest nou entorn, que ja ha estat disponible en proves des del mes de Juliol, té majors possibilitats de configuració i presenta un aspecte visual actualitzat i adaptable a dispositius mòbils.El canvi també afecta a les pantalles d'identificació de les aplicacions d'Intranet de la Universitat, que s'ajusten al nou aspecte visual.

    01/08/14

    TIRANT - JULIOL 2014

    TIRANT - Juliol 2014: Durant juliol l'activitat ha sigut bastant intensa en Tirant, arribant a un total de 743.704 hores de còmput. D'aquestes hores, 346.211, es a dir, el 46%, han correspost a treballs de grups locals. Lleugerament per baix del 50% que tenim assignat. Els treballs provinents de la Xarxa Espanyola de Supercomputació van consumir les 397.492 hores restants. Durant el mes es van executar un total de 6.092 treballs, la majoria provinents de la XES, un total de 5.209. Els 883 restants van ser locals. La grandària mitjana dels treballs locals va ser de 24 cores per treball mentre que la grandària mitjana dels treballs de la XES va ser de 19 cores per treball.

      16/07/14

      NOU ENTORN D'USUARIS /es (MiUV)

      El nou "entorn d'usuari" (cridat ara "El meu UV") reemplaçarà a l'actual situat en http://correo.uv.es/ El correu clàssic es desgaja totalment del "entorn d'usuari". Ara són dues aplicacions diferents. Simultàniament, entra en producció la nova versió del "correu clàssic" (PostMan) que s'integra transparentemente amb el SSO, encara que la mateixa ja està en ús des de fa unes setmanes en l'aplicació de mòbils (UVapp). Millores: - Aparença totalment nova, més moderna. - Aparença completament adaptable a dispositius mòbils ("responsive design"). - Gairebé completament configurable per l'usuari. - Mecanismes de configuració del tipus "arrossegar i deixar anar". - Per fi, integrada totalment amb el SSO (Sistema d'autenticació única) de la UV. Utilitza la versió *SSO del "correu clàssic". - Sistema d'avisos integrat. - S'adapta dinámicament al tipus d'usuari: les aplicacions presentades canvien segons les vinculacions de l'usuari amb la UV i/o qualsevol altra característica LDAP del mateix. - Permet definir aplicacions/enllacis propis de l'usuari. Aplicació totalment clusterizada i redundant, utilitza bases de dades distribuïdes i redundants (RIAK). Incorpora un sistema d'estadístiques d'ús dels enllaços.

        09/07/14

        ATENCIÓ A USUARIS /ES. JUNY 2014.

        Durant el mes de juny el Grup de Suport a Usuaris (GSU) ha rebut un total d'1.227 sol·licituds d'incidències de les quals 1.155 han sigut ja resoltes. Addicionalment s'han resolt 129 d'un total de 133 sol·licituds pertanyents a mesos anteriors. Açò fa que el percentatge de parts resolts per al mes de juny haja sigut del 94,41%. L'atenció s'ha donat a través del CAU (telefònic i in situ per operadors de campus) a PAS i PDI, i telemàticament a alumnes.