Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Investigadora

The Human Resources Strategy for Researchers

L' Estratègia de Recursos Humans per a Investigadors (HRS4R) recolza a les institucions i organismes de recerca per a que adopten en les seues polítiques i les seues pràctiques els principis i recomanacions de la Carta Europea del Personal Investigador i el Codi de Conducta per a la Contractació del Personal Investigador (d'ara endavant, «Carta i Codi»). La seua aplicació concreta té com a objectiu promoure i millorar la contractació, les condicions de treball i la carrera investigadora, contribuint d'aquesta manera al desenvolupament de l'Espai Europeu de Recerca.

Les institucions de recerca que actuen d'acord amb la «Carta i Codi» estan autoritzades a utilitzar el logotip HR-Excel·lència en Recerca. El procediment d'obtenció d'aquest segell consta de cinc fases:

• 1. Anàlisi interna de la institució segons els principis de la «Carta i Codi»
  • 2. Desenvolupament i publicació d'un pla d'acció
  • 3. Examen i aprovació del logotip per la Comissió Europea
  • 4. Execució i autoavaluació del pla d'acció (cada dos anys)
  • 5. Avaluació externa (cada quatre anys)

El procés per a l'obtenció per la Universitat de València del HR-Excel·lència en Recerca ha suposat inicialment una anàlisi exhaustiva de les polítiques institucionals de recursos humans i la definició d'un Pla d'Acció propi que serà executat durant el període 2017-2018.

Pot obtenir més informació sobre el procés HRS4R en la página web d'Euraxess.