Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

In the same boat

Cartell de

Data: 27 d'abril de 2017 de 22:00 a 00:00. Dijous.

Lloc de realització: Albatexas Cinemes, plaça Fra Lluís Colomer 4

Descripció:

Albatexas Cinemes, projectarà el 27 d'abril a les 22:00 el documental "In the same boat", en VO subtitulat en valencià.

Documental que parla de com aquest vaixell, metàfora de la nostra civilització, té al davant una oportunitat única: els avenços tecnològics podrien ser la clau per aconseguir un món millor i més just, però, si no aprenem a administrar-los, i no reorientem el timó d'aquest vaixell, el futur podria estar amenaçat.

Comptarem amb la presència del director del film, Rudy Gnutti i amb un filòsof, amb els quals realitzarem un cinefòrum.

L'entrada és a 3 € i s'accepten els bons de "Teatre i cinema en valencià" del SPL de la UV.

En finalitzar el cinefòrum oferirem una cerveseta Tyris als assistents, per continuar la xerrada a la cafeteria del cinema.

Organitza:

Albatexas Cinemes i Cervesa Tyris.

www.albatexascinemes.eu

Contacta: info@albatexascinemes.eu