Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Intocable

Intocable al barri d'Aiora de València

Data: 20 de juliol de 2017 de 22:00 a 23:59. Dijous.

Lloc de realització: Esplanada, metro d'Aiora, València

Descripció:

Aiora riu: cicle de comèdies interculturals

Cinema a la fresca i en valencià al barri d'Aiora

Entrada lliure

Porta l'entrepà i nosaltres posarem la cadira!

La programació pot patir canvis d'última hora per part de les distribuïdores cinematogràfiques o per raons meteorològiques.

‘Intocable’

109 minuts

Versió doblada en valencià

Director: Olivier Nakache, Eric Toledano

Amb François Cluzet, Omar Sy, Anne Le Ny, Audrey Fleurot, Clotilde Mollet, Joséphine de Meaux, Alba Gaia Bellugi, Cyril Mendy, Christian Ameri, Marie-Laure Descoureaux, Gregoire Oestermann

Philippe, un aristòcrata milionari que s'ha quedat tetraplègic a causa d'un accident de parapent, contracta Driss, un immigrant d'un barri marginal acabat d'eixir de la presó, com a cuidador a domicili. Encara que, a primera vista, no sembla la persona més indicada, els dos acaben aconseguint que convisquen Vivaldi i Earth Wind and Fire, l'eloqüència i la hilaritat, els vestits d'etiqueta i el xandall. Dos mons enfrontats que, a poc a poc, congenien fins forjar una amistat tan absurda, divertida i sòlida com inesperada.

Organitza:

YMCA

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística i l'Associació de Veïns i Veïnes Marítim-Aiora.

Contacta: dinamitza@valencia.edu

Més informació: