Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Premi Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels TFG i TFM en valencià i anglès

Els Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès tenen com a objectiu promoure l’ús adequat del valencià i l’anglès en els treballs acadèmics dels estudiants, fomentar l'ús acadèmic del valencià i estimular l'ús de l'anglès com a eina per a la internacionalització de la Universitat.

Xavier Gómez i Font
(Fondeguilla 1962 – València 2009)

Lingüista i professor de la Universitat de València, es va distingir per la defensa activa de l'ús social del valencià i dels valors del plurilingüisme. La Universitat li ret un senzill homenatge dedicant aquests premis a la seua memòria..

Convocatòria de 2017

Destinataris:

Estudiants de la Universitat de València.

Requisits:

Els treballs de fi de grau (TFG) i de fi de màster (TFM) han d’estar elaborats íntegrament en valencià o en anglès pels estudiants de la Universitat de València matriculats en el TFG o TFM en el curs 2016-2017.

Termini de presentació:

Fins al 31 d’octubre de 2017.

Dotació econòmica:

S'atorguen cinc premis de 500 euros, tres premis a treballs realitzats en valencià i dos als fets en anglès. Poden atorgar-se fins a cinc accèssits de 100 euros quan així ho recomane la qualitat i la quantitat dels treballs presentats amb una dotació màxima global de 500 euros.

Documentació i sol·licitud:

» Bases