Logo de la Universitat de València Logo del portal

Reclamacions sobre la docència en valencià

Els idiomes de la docència en la Universitat de València estan regulats pel Reglament d'Usos Lingüístics (ACGUV 167/2014, de 30 de setembre), pel Pla d'increment de la docència en valencià (ACGUV 129/2012, de 26 de juny) i pels Criteris d'elaboració de l'oferta acadèmica que s'aproven per a cada curs acadèmic.

Si us ha afectat algun incompliment d'aquesta normativa, podeu presentar una reclamació, adreçada als òrgans competents en matèria d'organització docent.

En tots els casos, us recomanem presentar-la a:

• El Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat.

Si es tracta d'una o diverses assignatures concretes, també us recomanem que ho comuniqueu a:

• El Consell del departament al qual correspon cada assignatura en qüestió i al qual pertany el professorat encarregat de la docència en l'assignatura.

A més a més, amb efectes informatius, us recomanem enviar una còpia de la reclamació a:

• El Servei de Política Lingüística.

Podeu usar qualsevol model d'instància, com ara la que trobareu en l'imprès adjunt. Recordeu quedar-vos una fotocòpia del document complet i registrar la reclamació al Registre General de la Universitat de València (av. de Blasco Ibáñez, 13) o al de la Secretaria de la vostra facultat.

En última instància, si considereu que la vostra reclamació no s'ha resolt de manera satisfactòria, podeu recórrer a la Sindicatura Universitària de Greuges.