Logo de la Universitat de València Logo del portal

• estudiants

Els idiomes de la docència en la Universitat de València estan regulats pel Reglament d'Usos Lingüístics (ACGUV 167/2014, de 30 de setembre), pel Pla d'increment de la docència en valencià (ACGUV 129/2012, de 26 de juny) i pels Criteris d'elaboració de l'oferta acadèmica que s'aproven per a cada curs acadèmic.

Si us ha afectat algun incompliment d'aquesta normativa, podeu presentar una reclamació, adreçada als òrgans competents en matèria d'organització docent.

En tots els casos, us recomanem presentar-la a:

• El Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat.

Si es tracta d'una o diverses assignatures concretes, també us recomanem que ho comuniqueu a:

• El Consell del departament al qual correspon cada assignatura en qüestió i al qual pertany el professorat encarregat de la docència en l'assignatura.

A més a més, amb efectes informatius, us recomanem enviar una còpia de la reclamació a:

• El Servei de Política Lingüística.

Podeu usar qualsevol model d'instància, com ara la que trobareu en l'imprès adjunt. Recordeu quedar-vos una fotocòpia del document complet i registrar la reclamació al Registre General de la Universitat de València (av. de Blasco Ibáñez, 13) o al de la Secretaria de la vostra facultat.

En última instància, si considereu que la vostra reclamació no s'ha resolt de manera satisfactòria, podeu recórrer a la Sindicatura Universitària de Greuges.