Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Tallers de llengües i cultures

El Campus Vives de Plurilingüisme naix com una iniciativa conjunta de la Xarxa Vives d'Universitats i la Universitat de València, amb l'objectiu d'oferir tallers intensius de diverses llengües i cultures al personal i a l'estudiantat de totes les universitats de la Xarxa.

Aquests tallers són una bona oportunitat per a conèixer llengües i cultures a través dels dinamitzadors que les parlen, les coneixen i les viuen. També, si participareu d’algun programa internacional d’estudis, com l’Erasmus, és una bona manera de conèixer les particularitats de la cultura que us acollirà.

Qui s’hi pot inscriure?

Tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives i els membres del col·lectiu Alumni UV.

On?

A les aules del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València (Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29).

Quan?

Del 3 al 27 de juliol, de dilluns a divendres, en sessions diàries de 90 minuts.

Quant costa?

L’assistència als tallers és gratuïta per a tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.

Com i quan m'hi puc inscriure?

A partir del 15 de maig.

Horaris i inscripció

Cliqueu en el nom del taller i accedireu al formulari d'inscripció corresponent.

Idioma Nivell Horari Lloc

B1  9.00 – 10.30 h  Aula 2, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

B2 11.00 – 12.30 h  Aula 2, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

C1 13.00 – 14.30 h  Aula 2, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

• Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, seran la pròpia de cada taller i el valencià.
  • L'assistència als tallers no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.
  • Una vegada començats els tallers, els dinamitzadors podran proposar als participants canvis de grup, per millorar-ne el funcionament, sobretot si s'hi detecten nivells molt heterogenis.
  • La falta d’assistència injustificada a la primera sessió o durant dues sessions consecutives o tres d’alternes comporta la baixa en el taller. La justificació, si escau, de faltes d'assistència es presentarà en la primera sessió possible a la persona dinamitzadora del taller, a la qual correspondrà la decisió d'acceptar-la o no.

Voleu aprendre valencià, anglès, francés, alemany i altres llengües?