Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

‘El darrer dia del cafè de la granota’ al Teatre Micalet (22 i 23 d'abril de 2017)

El darrer dia del cafè de la granota al Teatre Micalet

Amb el carnet universitari recolliu els bons bescanviables per entrades gratuïtes al CAL (www.valencia.edu/spl/cal) del vostre campus.

22 i 23 d'abril de 2017

Dramatúrgia: M. Àngels Largo i Armand Villén

Direcció: Xisco Segura

Amb M. Àngels Largo i Armand Villén

Funcions: dissabte i diumenge a les 19.00 h

Durada: 60 minuts

Lloc: Teatre el Micaletcarrer del Mestre Palau, 3, València

Mequinensa 1971. Pràcticament ja no queda cap casa en peus al poble. Falten pocs dies perquè les aigües del pantà inunden els carrers.

L’Adelaida i el Fernando, propietaris del Cafè de la Granota, es disposen a entrar per darrera vegada al seu establiment. Abans, però, hi ha un aldarull entre l’Adelaida, que està força encesa, i les forces de l’ordre. Un cop a dins, comencen a rememorar mitjançant records, fotografies, anècdotes, objectes… diferents situacions i personatges que al llarg del temps han passat pel Cafè de la Granota.

Poc després, hauran d’abandonar per sempre el seu cafè, que serà enrunat per les màquines i submergit sota les aigües.

Amb aquesta comèdia, inspirada en els contes d’El Cafè de la Granota de Jesús Moncada, reviurem el darrer dia de totes i cada una de les famílies que varen deixar l’antic poble de Mequinensa per començar una nova vida, amb l’humor, la ironia i la sornegueria tan pròpies de Moncada. Un paisatge mític, ple d’humanitat i de riquesa.

Organitza: Teatre Micalet

Hi col·labora: Servei de Política Lingüística

Data d'actualització: 23 de abril de 2017 19:00.