Logo de la Universitat de València Logo del portal

Cinema en VOS i en valencià als AlbaTexas

AlbaTexas Cinemes

Cinemes AlbaTexas, plaça de Fra Lluís Colomer, 4, València

La col·laboració amb els Cinemes AlbaTexas es limitarà a les pel·lícules programades en valencià, és a dir, films en versió original en valencià, en versió original subtitulada en valencià o en versió doblada al valencià, i oberta a qualsevol projecció o sessió de dilluns a diumenge.

Qualsevol persona de la comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres de l'associació Alumni UV) podran recollir els bons de la campanya als centres d'autoaprenentatge de llengües presentant el carnet universitari.

Cada bo es podrà bescanviar, a la taquilla dels cinemes, el mateix dia de la sessió a la qual es vol assistir, per una entrada gratuïta per a qualsevol projecció en valencià de qualsevol dia i sessió. Òbviament, el bescanvi per a una sessió concreta estarà condicionat per la disponibilitat d'entrades.

Programació

DESPRÉS DE LA TEMPESTA

573

Malgrat haver començat una prometedora carrera d'escriptor, Ryota va de desil·lusió en desil·lusió. S'ha divorciat de Kyoko i gasta tots els  diners que guanya com a detectiu privat apostant en les carreres, per la qual cosa finalment no pot pagar la pensió alimentària del seu fill d'11 anys, Shingo. Ara Ryota intenta guanyar-se novament la confiança dels seus éssers estimats i formar part de la vida del seu fill. La situació no sembla fàcil, però un dia un tifó obliga tota la família a passar una nit junts…

Títol original: UMI YORI MO MADA FUKAKU
Nacionalitat: JAPÓ
Any de producció: 2016
Gènere: DRAMA FAMILIAR
Durada: 117.
Director: KORE-EDA HIROKAZU
Actors: HIROSHI ABE , KIRIN KIKI , YOKO MAKI , LILY FRANKY
Qualificació: APTA
Versió: versió original en japonès subtitulada en valencià

24-07 Dilluns 18:00 20:10 22:15
25-07 Dimarts 18:00 20:10 22:15
26-07 Dimecres 18:00 20:10 22:15
27-07 Dijous 18:00 20:10 22:15

JACKIE

588

La tràgica mort de John F. Kennedy, el trenta-cinquè president dels Estats Units, va marcar per sempre la història del país. Aquest biòpic se centra en la seua dona, Jacqueline Kennedy, interpretada per Natalie Portman, i com va viure els dies posteriors de la defunció del marit, assassinat el 22 de novembre de 1963. La pel·lícula és el retrat de la primera dama, coneguda per l'elegància i la dignitat, i de com va lluitar per a consolar els fills, superar la traumàtica experiència i conservar el llegat de l'espòs. Dirigida pel reconegut Pablo Larraín (Neruda, El club), la pel·lícula està protagonitzada per Natalie Portman (Cigne negre), a la qual s'uneixen Greta Gerwig, Peter Sarsgaard i Max Casella.

Títol original: JACKIE
Nacionalitat: ESTATS UNITS
Any de producció: 2016
Gènere: DRAMA PSICOLÒGIC
Durada: 95.
Director: PABLO LARRAÍN
Actors: NATHALIE PORTMAN , GRETA GERWIG , BILLY CRUDUP , JOHN HURT
Qualificació: +12 ANYS
Versió: versió original en anglès subtitulada en valencià

24-07 Dilluns 18:00 22:00
25-07 Dimarts 18:00 22:00
26-07 Dimecres 18:00 22:00
27-07 Dijous 18:00 22:00

LA NOSTRA GERMANA PETITA

419

Sachi, Yoshino i Chika són tres germanes que viuen en Kamakura (Japó), a la casa de l'àvia. Un dia reben la notícia de la mort del  pare, que les va abandonar quan eren petites. En el funeral coneixen la filla que el pare va tenir tretze anys abans i aviat les quatre germanes decideixen viure juntes. FESTIVAL DE SANT SEBASTIÀ (PREMI DEL PUBLIC)- FESTIVAL DE CANNES (SECCIÓ OFICIAL).

Títol original: UMIMACHI DIARY
Nacionalitat: JAPÓ
Any de producció: 2015
Gènere: DRAMA FAMILIAR
Durada: 127.
Director: KORE-EDA HIROKAZU
Actors: HARUKA AYASE , MASAMI NAGASAWA , SUZU HIROSE , RYO KASE
Qualificació: APTA
Versió: versió original en japonès subtitulada en valencià

24-07 Dilluns 18:00 20:20
25-07 Dimarts 18:00 20:20
26-07 Dimecres 18:00 20:20
27-07 Dijous 18:00 20:20

Data d'actualització: 30 de juliol de 2017 22:00.