Logo de la Universitat de València Logo del portal

Cinema en valencià i en VOS als AlbaTexas

AlbaTexas Cinemes

Cinemes AlbaTexas, plaça de Fra Lluís Colomer, 4, València

Encetem la col·laboració amb els Cinemes AlbaTexas, que es limitarà a les pel·lícules programades en valencià, és a dir, films en versió original en valencià, en versió original subtitulada en valencià o en versió doblada al valencià, i oberta a qualsevol projecció o sessió de dilluns a diumenge. Haureu de consultar la programació al web dels cinemes per saber les pel·lícules que acompleixen aquests requisits.

Qualsevol persona de la comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres de l'Associació d'Amics i Antics Alumnes) podran recollir els bons de la campanya als centres d'autoaprenentatge de llengües presentant el carnet universitari.

Cada bo es podrà bescanviar, a la taquilla dels cinemes, el mateix dia de la sessió a la qual es vol assistir, per una entrada gratuïta per a qualsevol projecció en valencià de qualsevol dia i sessió. Òbviament, el bescanvi per a una sessió concreta estarà condicionat per la disponibilitat d'entrades.

Data d'actualització: 4 de maig de 2017 22:00.