Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Cursos intensius d'estiu de valencià del Centre d'Idiomes de la Universitat de valència (mesos de juliol, agost i setembre)

Cursos intensius d'estiu de valencià de preparació per als nivells mitjà i superior de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

El Centre d'Idiomes de la Universitat de València organitza cursos intensius de valencià de 60 hores de duració durant els mesos de juliol, agost i setembre en horaris de matí o vesprada. Aquests cursos serveixen de preparació per als exàmens de nivell mitjà i superior de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV). Recordeu que hi ha un segon període d'exàmens de la Junta al mes de novembre i que us hi podreu inscriure de l'1 al 11 de setembre de 2017.

Exàmens de certificació de la JQCV

Oferta de cursos de Centre d'Idiomes

Mes

Dates Horaris

juliol

del 3 al 28 de juliol

- vesprades, de 16.30 a 19.30 h

agost de l'1 al 30 d'agost (14 i 15 d'agost, dies no lectius)

setembre del 4 al 29 de setembre

- vesprades, de 16.30 a 19.30 h

Si t'interessa fer-ne cap, adreça't a la secretaria del Centre d'Idiomes de la Universitat de València per formalitzar-ne la matrícula. Les places són limitades.

Data d'actualització: 4 de setembre de 2017 12:27.