Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

Oferta formativa en llengües per al personal de la Universitat de València (curs 2017-18)

El Servei de Política Lingüística de la Universitat de València ha fet pública la seua oferta formativa en llengües per al PAS, PDI i PIF, que inclou l’oferta que fins ara organitzava el Centre de Formació i Qualitat Sanchis Guarner. Està formada pels programes següents:

1. Programa A
  • Ajudes per a fer cursos de valencià, anglès i altres idiomes no oficials en els centres següents: Centre d’Idiomes de la UV, les escoles oficials d’idiomes, el centre Carles Salvador, The British Council, el Centre G. Leopardi, el Centre Alemany, l’Institut Francès i l’Institut Confuci. Les sol·licituds es faran entre l’1 d’octubre de 2017 i el 28 de setembre de 2018 a través del formulari de la pàgina web del SPL (www.spluv.es/apdipas).
  • Ajudes per a fer proves de certificació oficials d’idiomes (proves de valencià de la CIEACOVA fetes a la UV, proves CELI d’italià i CAPLE de portuguès organitzades per la UV, proves de valencià de la JQCV i proves dels certificats oficials emesos pels centres esmentats anteriorment) si es justifica haver superat la prova. Les sol·licituds es faran entre l’1 d’octubre de 2017 i el 28 de setembre de 2018 a través del formulari de la pàgina web del SPL (www.spluv.es/apdipas).
  1. Programa B

Cursos al lloc de treball de valencià dels nivells A2, B1, B2, C1, C2 i d’anglès dels nivells A1, A2, B1, B2, C1.

Lloc de realització: als diferents campus de la UV

Durada: 90 hores lectives

Horari: 14.15 h – 15.45 h

Preu: gratuïts

Sol·licitud: entre el 4 i el 22 de setembre de 2017 a través del formulari de la pàgina web del SPL:

Requisits: acreditació del nivell anterior al que se sol·licita i permís del responsable en el cas del PAS.

1. Programa C

Grups de conversa de valencià (nivells Inicial –A2/B1– i Avançat –C1/C2–), anglès (nivells B1, B2, C1 i C2), francès (nivells A2, B1, B2 i C1) i alemany (taller d’iniciació A1, taller d’iniciació A2, B1 i B2). L'oferta és diferent per centres i per als diferents idiomes. Consulteu-la en www.spluv.es/conversa.

Lloc de realització: centres d’autoaprenentatge de llengües dels diferents campus (www.spluv.es/cal).

Durada: 1 hora setmanal

Horari: s’exposarà en la pàgina web del SPL (www.spluv.es/conversa)

Preu: gratuït per als grups de conversa de valencià i 20 € per als grups de conversa d’anglès, francès i alemany.

Sol·licitud: als centres d’autoaprenentatge de llengües (www.spluv.es/cal) entre el 4 i el 22 de setembre de 2017. Si hi ha places vacants, les persones sol·licitants es podran matricular al llarg de tot el curs.

1. Programa D

Tutories personalitzades en valencià per al PDI i PIF dels nivells B1 i C1.

Lloc de realització: centres d’autoaprenentatge de llengües (www.spluv.es/cal) dels diferents campus.

Durada: 20 sessions de 20 minuts una vegada a la setmana

Horari: adaptades a l’horari de cada persona sol·licitant i segons la disponibilitat de personal tècnic.

Preu: gratuïtes

Requisit: ser PDI o PIF.

Sol·licitud: a través del formulari de la pàgina web del SPL (www.spluv.es/tutories) de setembre de 2017 a maig de 2018.

Resolució de l’oferta formativa: www.spluv.es/resolucioidiomespaspdi

Data d'actualització: 23 de desembre de 2017 09:43.