Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Incentius per a l'elaboració de material docent en valencià i en anglès

El Servei de Política Lingüística convoca incentius per a la qualitat lingüística en l'elaboració en valencià i anglès de materials docents i tesis doctorals i per a impulsar-ne l’ús en l’àmbit universitari.

Convocatòria de 2017

Destinataris:

Personal docent i investigador, becaris d'investigació i doctorands de la Universitat de València.

Requisits:

» Els autors del material docent han d’impartir docència en valencià o anglès en el present semestre, el següent o el curs vinent.
» Els autors dels articles han de ser personal contractat o becaris d’investigació de la Universitat de València.
» Les tesis doctorals han d’estar inscrites en la Universitat de València i redactades i defensades en valencià, en anglès o en valencià i una altra llengua de comunicació internacional, en el curs passat o en el present.

Termini de presentació:

Fins al 20 de desembre de 2017.

Dotació econòmica:

» L’import màxim en incentius que pot rebre un sol·licitant en un any és de 3.500 euros. La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística i el volum del material.
» En el cas de les tesis l’import màxim són 1.200 euros. La quantitat es calcularà en funció de la qualitat lingüística

Documentació i sol·licitud:

» Bases