Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiant de la UV

El Pla d'increment de la docència en valencià preveu, en la disposició addicional tercera, l'elaboració d'un pla especial de formació, actualització i acreditació dels coneixements de valencià del PDI. Amb aquest objectiu, a més dels cursos presencials, els recursos d'autoaprenentatge i els grups de conversa, el SPL ofereix al personal docent i investigador de la Universitat de València la possibilitat d'aprendre valencià i d'obtenir el certificat corresponent mitjançant les tutories de valencià.

Amb aquest sistema, previst especialment per al PDI que no sempre disposa d'un horari regular de treball al llarg del curs, les persones interessades podran començar i acabar les tutories segons la seua disponibilitat horària personal.

Les tutories es basen en el sistema d'autoaprenentatge. L'aprenent és atès i assessorat durant 20 minuts setmanals, i a més a més, té assignat un tutor o tutora que li permetrà resoldre els seus dubtes, corregir exercicis i rebre assessorament al llarg del procés d'aprenentatge.

El programa de les tutories s'adequa als continguts previstos en les proves per a l'obtenció del Certificat de coneixements de valencià que expedeix la Universitat de València, que es convoquen cada any als mesos de juny i setembre.

La inscripció a les tutories d'atenció personalitzada es pot fer, al llarg de tot el curs, emplenant el formulari següent.