Documents vinculats amb la presentació de propostes d’activitats puntuals:
- Convocatòria de Novembre15 d’Activitats Puntuals (Termini del 16 de novembre al 4 de desembre15)
- Instància de presentació de propostes AP
- Normativa reguladora de les activitats puntuals
- Procediment administratiu de les Act. Puntuals
- Model de memòria d’activitat realitzada
Terminis
Cada curs acadèmic es realitzaran únicament dues convocatòries de presentació de propostes d’activitats puntuals. Aquestes s’obriran al llarg de la primera quinzena dels mesos de maig i de novembre i seran degudament anunciades en temps i forma en la web del Servei d’Extensió Universitària.
En cap cas s’admetrà una activitat que ja haja estat realitzada i que solicite la convalidació de crèdits a posteriori de la seua realització.
Documentació
Les propostes es presentaràn al Registre General o registres auxiliars de la Universitat de València,i a més a mes, per correu electrònic a l’adreça oficial del Servei d’Extensió Universitària (extensio@uv.es).
- Instància de presentació de propostes AP, (impresa i signada).
- Memòria o descripció breu de l’activitat proposada amb una justificació de la mateixa i dels mitjans necessaris per al seu desenvolupament (programa detallat).
- Informe favorable d’un Comitè científic, del Consell de Departament, Junta Permanent, Junta de Centre, Direcció d’Institut Universitari d’Investigació o de Serveis generals, segons el cas, que en garantisca la qualitat i l’interés formatiu i científic rellevant.
- Còpia del Conveni vigent, en el cas d’institució, entitat o organització sense ànim de lucre aliena ala Universitat.