11a Biennal Martínez Guerricabeitia

Cartell de l'exposició

Període de l'esdeveniment: De 15 de febrer de 2012 a 25 de març de 2012. Dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 20:30.

Lloc de realització: Museu de la Ciutat (Pl. Arquebisbe, 3)

Descripció:

El Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundación General de la Universitat de València ha sol·licitat a cinc crítics i a cinc galeristes de reconegut prestigi que seleccionen obres de 20 creadors contemporanis amb el lema "Nulla aesthetica sine ethica" per a aquesta edició.

La Biennal Martínez Guerricabeitia, com a plataforma sensible a les qüestions controvertides de l'esdevenir social, ha volgut dedicar aquesta onzena edició a un discurs semblant al de la col·lecció Martínez Guerricabeitia, és a dir, a peces que plantegen una mirada socialment crítica, que continguen una motivació de conscienciació social, que estiguen realitzades des de la preocupació pels conflictes actuals o que expressen alguna forma de contestació social, política o artística.

L'horari de l'exposició:

De dimarts a dissabte, de 10 a 14 h i de 16:30 a 20:30 h.

Diumenges, de 10 a 15 h.

Dilluns tancat

Organitza:

Universitat de València - Patronat Martínez Guerricabeitia de la Fundació General de la Universitat de València.

Contacta: pmg@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )