Ciència de ficció. El mètode cinèfic

Període de l'esdeveniment: De 15 de febrer de 2017 a 20 de març de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Aula FCE3 de la Facultat de Filosofía i Ciències de l’Educació. Campus de Blasco Ibáñez. Dies: 27 de març a l’11 d’abril, de 9 a 14 hores.

Descripció:

Inscripció oberta.

Prenent com a punt de partida les distintes fases del mètode científic, el curs analitza documents de ficció (pel·lícules i curts) que són un bon eixample de l’aplicació d'aquest mètode en les seues dos vies d’indagació: investigació inductiva i investigació deductiva. Amb aquest material es descobreixen les claus al voltant de com ha sigut tractada la Ciència a les pel·lícules de ficció i es reflexiona sobre si és possible el binomi: rigor científic / qualitat cinematogràfica.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.