Convocatòria de Premis 5U CV STARTUP

Període de l'esdeveniment: De 7 de juliol de 2017 a 4 de setembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Parc Científic de la Universitat de València

Descripció:

La Universitat de València, dins el programa EMPRÈN + del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica, ha obert el termini per a participar en la quarta edició del CONCURS 5U CV START UP, una iniciativa pensada per a fomentar la cultura de la innovació entre els universitaris i destinada a incentivar tant projectes empresarials com empreses. Les propostes es podran presentar fins al pròxim dia 4 de setembre de 2017.

Aquest concurs es desenvolupa en paral·lel a les cinc universitats públiques en el marc del programa Campus de l’Emprenedor Innovador, finançat per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. L’objectiu és generar nous projectes empresarials, desenvolupar les capacitats emprenedores i fomentar la cultura de la innovació en l’àmbit universitari valencià.

El concurs, que estableix les categories de Start-Up dirigida a empreses amb una antiguitat mínima d'un any i màxima de quatre i Start-Up Junior dirigida a qualsevol projecte empresarial que encara no estiga constituït com a empresa o bé a Pimes constituïdes amb una antiguitat màxima d'un any, repartirà un total de 20.250 euros en premis entre els guanyadors de les cinc universitats públiques valencianes.

Organitza:

Vicerectorat d'Investigació i Política Científica..

Contacta: startup5ucv@uv.es

Més informació: