Dues amenaces i una resposta: més democràcia enfront del canvi climàtic i la intel·ligència artificial

Cartell del curs

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 18 de juliol de 2017. Dilluns i dimarts de 16:00 a 19:30.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Curs de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

Dues amenaces planen sobre el futur de la humanitat a mitjà termini: el canvi climàtic i el domini de la intel·ligència artificial sobre l’ésser humà.

Per a afrontar aquests desafiaments és urgent que la democràcia, dramàticament afeblida en l’actualitat, recupere el seu vigor. Malgrat la crisi d’identitat que envaeix Europa, aquesta pot i ha de contribuir a regenerar la democràcia i així posar la humanitat en condicions d’afrontar els esmentats riscos que n’amenacen la supervivència o la llibertat.

Coordinador. Vicente Bellver Capella. CU. Depto. Filosofía del Derecho. Universidad de Valencia

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia