Erasmus al Territori - Alpuente - Chelva

Període de l'esdeveniment: De 11 d'abril de 2017 a 6 de maig de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 21:00.

Lloc de realització: Alpuente - Chelva

Descripció:

Oberta inscripció en web

Sortida 6 de maig

La Universitat de València, per mitjà del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial i el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació, continua seguint amb el programa Erasmus en el Territori. En aquesta 4a edició ha organitzat uns itineraris formatius que permetran descobrir alguns municipis valencians referents de la seua cultura i el seu patrimoni.

Aquests itineraris estan destinats als estudiants del programa Erasmus de la Universitat per al curs 2016-2017. Les rutes es caracteritzen per la seua vocació formativa, en les quals es pretén il·lustrar els estudiants del Programa Erasmus dels valors patrimonials, culturals i paisatgístics de la geografia valenciana

Tots dos municipis es troben en la comarca dels Serrans espai agrest referent de l'interior valencià, als peus de la serres de Javalambre (Terol).

La Vila d'Alpuente té una rica història on destaca l'època musulmana, quan va arribar a formar un propi regne independent (Taifa d'Alpuente). Destaquen les seues muralles i el seu castell, catalogats com Bé d'Interès Cultural (BIC), així com les seues hortes tradicionals aterrazadas.

Chelva, capital històrica de la comarca, compte d'amb un ric patrimoni religiós fruit de la convivència les cultures cristiana, musulmana i jueva fins al segle XVII. Mostra d'açò són diverses ermites, el Santuari de la Verge del Remei, el Convent de Sant Francisco i l'Església dels Àngels, temple barroc del segle XVII. La Vila i les seues hortes estan declarades com BIC.

Organitza:

Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial i Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació amb la col.laboració del Centre d'Idiomes.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: