Jornades Científiques de Dret Penal Internacional i Estranger

Període de l'esdeveniment:
  • 7 de març de 2013 de 12:30 a 19:30. Dijous.
  • 8 de març de 2013 de 11:00 a 13:00. Divendres.

Lloc de realització: Campus de Tarongers. Consulteu el programa

Descripció:

Amb motiu de la signatura del conveni de col·laboració entre l'Institut Max-Planck de Dret Penal Internacional i Estranger (Freiburg, Alemanya) i la Universitat de València, es duen a terme una sèrie d'activitats dirigides a posar en comunicació les tendències i línies de recerca entre ambdues institucions en un primer àmbit comú. Els dos directors de l'Institut Max-Planck, el Prof Dr Dr h. c.mult. Ulrich Sieber (Dret Penal) i el Prof Dr Dr h. c. mult. Hans-Jörg Albrecht (Criminologia)oferiran un enfocament general sobre la problemàtica de la justícia penal en l'era de la globalització. Al mateix, cada un proporcionarà una visió sobre l'abast de la seva recerca i les recents línies de treball del MPI. Els dos representants del Conveni per l'Institut Max-Planck, la Dr ª. Teresa Manso i el Dr Michael Kilchling participaran en seminaris amb grups de docents que integren projectes d'investigació de la Universitat de València en els àmbits, respectivament, de la perillositat postdelictiva i d'"Experiència de les ADR, grup medarb PROMETEU d'excel·lència"

Destinataris:

Alumnes de Dret, Administració d'Empreses i Criminologia, professors i investigadors dels Departaments de Dret Penal i Dret Processal, membres dels projectes d'investigació sobre perillositat postdelictiva i ADR, i professionals del fòrum (advocats, fiscals i jutges).

Dijous 7 de març

La peligrosidad postdelictiva: Tendencias internacionales de su tratamiento y sus alternativas

Dra. Teresa Manso Porto (Max-Planck-Institut, Freiburg i. Br., Alemania)

12:30h, Idioma: espanyol. Lloc: Aula N519

Criminal mediation. (La mediación en Derecho Penal: Posibilidades y límites.Experiencias en diversos ordenamientos jurídicos)

Prof. Dr. Peter Tak, Nijmegen University, Holanda

Dr. Michael Kilchling (Prof. Max-Planck-Institut, Freiburg i. Br., Alemania)

17:30h, Idioma: anglès. Lloc: “Edifici Occidental, Aula 3P08” (Departament de Dret Processal).

Divendres 8 de març

Justicia penal, nuevas formas de criminalidad y globalización. Salidas y alternativas

Cibercriminalidad: el Derecho penal en la sociedad de la información

Prof. Dr. Dr. h. c. mult. Ulrich Sieber. Max-Planck-Institut

Incidencia e influencia de la crisis económica en el sistema de justicia penal

Prof. Dr. Dr. h. c. mult. Hans-Jörg Albrecht. Max-Planck-Institut

11:00h. Idiomes: anglès i espanyol. Lloc: “Saló Biblioteca Socials: Gregori Maians”

Organitza:

Projecte PROMETEU EXCEL·LÈNCIA 2010-095 (Grup MEDARB Universitat València). Dir Prof Dra Dra h.c. Silvia Barona Vilar

Projecte DER2012-38.983, Pla Nacional d'Investigació Científica, Desenvolupament i Innovació Tecnològica. Dir Prof Enrique Orts Berenguer

Departament de Dret Penal

Departament de Dret Administratiu i Processal

Institut Universitari d'Investigació en Criminologia i Ciències Penals.

Contacta: agenda@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )