Els mapes de la Guerra Civil Espanyola. Exposició.

Cartel de l'exposició
Període de l'esdeveniment:
  • De 11 de gener de 2017 a 31 de març de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 14:30.
  • De 11 de gener de 2017 a 31 de març de 2017. Dimarts i dijous de 16:00 a 18:30.

Lloc de realització: Cartoteca de la Universitat de València. Facultat de Geografia i Història, Av. Blasco Ibáñez, 28, 1ª planta.

Descripció:

La Cartoteca de la universitat conserva una important col·lecció de mapes produïts durant la Guerra Civil de més de 200 peces, fets per tots dos bàndols, de diverses escales i d’alguns dels principals escenaris de combat. L’exposició pretén ser una aproximació a la producció i ús de cartografia durant la guerra i al mateix temps difondre aquesta col·lecció patrimonial de la Universitat de València. Horari: Matí: dilluns a divendres de 9:00 a 14:30 hores. Vesprada: dimarts i dijous de 16:00 a 18:30.

Organitza:

Contacta: cartoteca@uv.es