Música i Benestar

Període de l'esdeveniment: De 23 d'abril de 2012 a 27 d'abril de 2012. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 16:00 a 20:00.

Lloc de realització: Aulari VI. Aula 4.1.

Descripció:

Durant segles, crear i escoltar música han estat unes de les principals necessitats de l'ésser humà. La seua condició de transmissora d´emocions ha convertit la música en la via idònia d´expressió no verbal, amb la qual poden ser tractats el nostre caràcter, estat mental y sentiments.

La musicoteràpia, legítima hereua de dites premisses, posa la música al servei d´un ús terapèutic no agressiu. Per aixó els objectius en musicoteràpia no són musicals, sinó terapèutics; dit d´altra manera: en musicoteràpia, la música no és el fi, sinó el mitjà.

El que es persegueix amb aquest seminari és una aproximació teoricopráctica al món de la musicoteràpia

Organitza:

Institut de Creativitat i Innovacions Educatives.

Contacta: eva.bru@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )