Paisatges Turístics Valencians, Valuosos, Valorats - Cinctorres

Període de l'esdeveniment: De 17 de maig de 2017 a 14 de juny de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 10:00 a 14:00.

Lloc de realització: Oficina de Turisme de Cinctorres, Carrer Nova, 6

Descripció:

La exposició denominada “Paisatges Turístics Valencians, Valuosos, Valorats”, amb un plantejament integral des del punt de vista territorial i disciplinari, sorgeix de la col·laboració entre l’Agència Valenciana del Turisme y la Universitat de València per a la realització conjunta d’un projecte d’investigació i innovació en benefici del sector turístic valencià, relacionat amb la riquesa i la varietat paisatgística del nostre territori.

La mostra es compon de vint panells en els quals s’aborda una gran varietat de temes. Des de la gestió del paisatge i el seu ús, l’estratègia turistíca territorial de la Comunitat Valenciana o la relació entre paisatge i turisme fins la tipologia dels paisatges.

Organitza:

Universitat de València i Agència Valenciana de Turisme.

Contacta: unitatsuport@uv.es