invitació
Pilar Alfonso presenta a Alaquàs «Les marques ONGD»

El Castell d’Alaquàs acull la presentació del llibre sobre la comunicació publicitària de les grans organitzacions no governamentals per al desenvolupament

 

Presentació del llibre «Les marques ONGD. Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció» de Pilar Alfonso Escuder

Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la.

Hi intervindran: Rafael Currás, professor de Màrqueting de la Universitat de València; Carles X. López Benedí, expresident de la Coordinadora Valenciana d’ONG; Pilar Alfonso, professora de l’IES Dr. Faustí Barberà d’Alaquàs i autora i Maite Simon, editora de PUV i codirectora de la col·lecció Aldea Global

Presenta i modera: Sònia López Blanes, periodista i antiga alumna de l’IES Dr. Faustí Barberà

 

Data 27 de setembre de 2016 de 19:30 a 21:00. Dimarts.

 
 
Lloc de realització

Castell d’Alaquàs · C/ Pare Guillem, 2 · Alaquàs

 
Organitza

Aldea Global · Castell d’Alaquàs .

http://castell.alaquas.org/esp/actividades.php

 

Contacta marqueting@uv.es