Teràpies complementàries. Acupuntura su-jok (mà-peu)

Cartell del curs

Període de l'esdeveniment: De 17 de juliol de 2017 a 18 de juliol de 2017. Dilluns i dimarts de 09:30 a 14:30.

Lloc de realització: C/ Tossal, 8 - Gandia

Descripció:

Curs de la 34a Edició de la Universitat d'Estiu de Gandia.

Les teràpies SU-JOK (mà-peu, en coreà) tenen origen en la medicina tradicional xinesa. Prenen d'aquesta la seua filosofia i utilitzen tècniques tan antigues i de tan provada eficàcia com la moxibustió, el micromassatge, la digitopressió o l'acupuntura. S'estenen en més de vint països i poden aprendre's, en els seus nivells bàsics, per persones sense gaire preparació tècnica prèvia. Contribueixen a augmentar les capacitats de curació pròpies i dels familiars.

Coordinador. Antoni Merelles Tormo. TEU Dept. Infermeria. Universitat de València.

Organitza:

Universitat de València - Centre Internacional de Gandia