• Edifici universitat

15/07/16

Admissió i llistes d'espera

Pots consultar si has estat admès en la Universitat de València en aquest enllaç.

Si estàs en llista d'espera i t'interessa obtenir plaça, has d'accedir al portal web de la Universitat de València i confirmar en cadascuna de les titulacions el teu interès per continuar en la llista d'espera i així poder participar en les adjudicacions de plaça de les següents crides.

IMPORTANT: En cas de que no realitzes l'esmentada confirmació, el programa t'exclourà automàticament dels llistats, amb la qual cosa perdràs l'opció de ser admès en eixa titulació.

• Reclamacions i Segona Correcció PAU 2013

Reclamacions i Segona Correcció PAU

Convocatòria Juliol

Les reclamacions i segona correcció es faran via telemàtica, els dies 15, 16 i 18 de juliol (fins a les 14 hores). Resultats: 19 de juliol.

Les reclamacions de segona o tercera correcció: 21, 22 i 23 de juliol (fins a les 14 hores). Resultats: 26 de juliol

• estudiant observant

Visualització exàmens PAU

Els estudiants que hagen sol.licitat veure els seus examens - els dies 27 i 28 de juliol - tindran que acudir el dia 29 de juliol a les 10 hores a la Sala 5B – Edifici Rectorat – (Avda. Blasco Ibáñez, 13).

Si vols conèixer quin és el procediment general per a visualitzar els exàmens, clica ací.

• Resultats PAU

Resultats de les PAU 2016

El dimecres 13 de juliol, a partir de les 17 hores, podràs consultar el teu resultat de les PAU clicant al següent enllaç:

Resultats PAU 2016

• Aula infantil

27/06/16

Informació sobre la realització de pràctiques amb persones menors d'edat

En compliment de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, l’estudiant o estudianta que vulga o haja de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors ha d’aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia. Per a més informació clica ací.