• documents

25/09/14

Resolució provisional beques col·laboració curs acadèmic 14-15

Acord de la Comisió de selecció sobre la publicació del llistat provisional de candidats a obtenir una beca de col·laboració per al curs acadèmic 2014-2015.

• Primera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

17/09/14

Primera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

Publicada la primera resolució de concessió, parcial i provisional, del Delegat del Rector per a Estudiant de les ajudes a l'estudi per a estudiants i estudiantes que cursen estudis oficials a centres propis de la Universitat de València 2013-2014. Els expedients que no apareguen en cap dels annexos publicats, es resoldran en pròximes resolucions. [Més informació]

• Paperassa beques

15/09/14

Beques del Ministeri d'Educació curs 2014-2015

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca per al curs acadèmic 2014-2015, beques i ajudes a l'estudi per a estudiants d'ensenyaments postobligatoris, tant universitaris com no universitaris. El termini de presentació de sol·licituds és fins al 15 d'octubre de 2014.

Per a més informació consulta la Resolució de 28 de juliol de 2014.

• Primera resolució Borses de Viatge 2014

29/07/14

Primera resolució Borses de Viatge 2014

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es fa la primera adjudicació de les borses de viatge 2014, corresponent a les sol·licituds presentades fins al 31 de maig de 2014.

[Més informació]

• Borses de viatge de la Universitat de València

28/05/14

Borses de viatge de la Universitat de València

La Delegació per a Estudiants de la Universitat de València, mitjançant el Servei d'Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d'aquesta universitat per a l'any 2014.

Termini de presentació  de sol·licituds:

• Primer termini, fins al 2 de juny de 2014: per a activitats realitzades entre l'1 de desembre de 2013 i el 31 de maig de 2014.
    • Segon termini, fins a l'1 de desembre de 2014: per a activitats realitzades entre l'1 de juny i el 30 de novembre de 2014.

Ja està disponible el formulari electrònic per a la sol·licitud de les Borses de Viatge.

• Imatge de les ajudes per a la iniciació a la investigació

24/02/14

Ajudes per a la iniciació a la investigació

El Delegat del Rector per a Estudiants, a través del SeDI, convoca 35 ajudes per a la iniciació a la investigació. Aquestes ajudes estan adreçades a estudiants i estudiantes d'últim curs de grau i de primer curs de màster oficial. El termini de presentació romandrà obert fins al 27/02/2014. Llegiu les bases íntegres de la convocatòria per conèixer els requisits.
    [Enllaç a la convocatòria]

• Estudiants en classe

08/01/14

Ajudes extraordinàries

El Delegat del Rector per a Estudiants ha convocat les ajudes extraordinàries per a situacions excepcionals i sobrevingudes per als estudiants i les estudiantes que cursen estudis oficials en centres propis de la Universitat de València, curs 2013-2014.

Les ajudes van adreçades a estudiants i estudiantes que complisquen els requisits acadèmics i econòmics establerts en la convocatòria i que hagen patit alguna de les situacions extraordinàries indicades en les bases.

Podeu consultar la convocatòria íntegra en: http://links.uv.es/AI5JbCw