• Ajudes complementàries de la Universitat de València curs 2013-14

01/12/14

Ajudes complementàries de la Universitat de València curs 2013-14

La Delegació del Rector per a Estudiants de la UV, a travès del Servei d'Informació i Dinamització dels Estudiants (SeDI) publica la convocatòria d'ajudes complementàries per als estudiants que van cursar estudis oficials en centres propis de la Universitat de València durant el curs 2013-14.

Aquesta ajuda consitix en un complement de 400€ per estudiant, per a despeses com ara l'adquisició de materials didàctics o desplaçament i prentén afavorir la situació econòmica dels estudiants amb rendes més baixes.

Els requisits que cal complir son: Haver sigut beneficiari de les beques convocades per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports, per a la realització d'estudis universitaris al curs 2013-14 o de les Ajudes a l'Estudi per als estudiants de la UV del curs 2013-14, a més d'estar matriculat a la UV el curs 2014-15 en la mateixa titulació que el curs 2013-14 o en titulació superior i tambè no superar el llindar de renda establit a la convocatòria.

La sol·licitud i la documentació es presenta a través d'ENTREU. El termini de presentació finalitza al 10 de desembre de 2014.Més informació açi

• Beques

16/10/14

Concessió beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica

RESOLUCIÓ de 24 de setembre de 2014, del director general d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la qual es concedixen beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica dels alumnes que hagen conclòs, durant el curs acadèmic 2012-2013, estudis d’educació universitària en universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyances Artístiques de la Comunitat Valenciana (ISEACV).

• Beques

16/10/14

Resolució beques curs acadèmic 13/14 de la Generalitat Valenciana per circumstàncies econòmiques sobrevingudes

Publicada la CORRECCIÓ d’errades de la Resolució de 2 de octubre de 2014, del director general d’Universitat, Estudis Superiors i Ciència, de l’Orde 8/2014, de 30 de gener, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris en els casos en què concórreguen circumstàncies econòmiques sobrevingudes durant el curs acadèmic 2013-2014 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, en la qual apareix la relació dels alumnes beneficiaris.

• documents

25/09/14

Resolució provisional beques col·laboració curs acadèmic 14-15

Acord de la Comisió de selecció sobre la publicació del llistat provisional de candidats a obtenir una beca de col·laboració per al curs acadèmic 2014-2015.

• Primera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

17/09/14

Primera resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

Publicada la primera resolució de concessió, parcial i provisional, del Delegat del Rector per a Estudiant de les ajudes a l'estudi per a estudiants i estudiantes que cursen estudis oficials a centres propis de la Universitat de València 2013-2014. Els expedients que no apareguen en cap dels annexos publicats, es resoldran en pròximes resolucions. [Més informació]

• Paperassa beques

15/09/14

Beques del Ministeri d'Educació curs 2014-2015

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca per al curs acadèmic 2014-2015, beques i ajudes a l'estudi per a estudiants d'ensenyaments postobligatoris, tant universitaris com no universitaris. El termini de presentació de sol·licituds és fins al 15 d'octubre de 2014.

Per a més informació consulta la Resolució de 28 de juliol de 2014.

• Primera resolució Borses de Viatge 2014

29/07/14

Primera resolució Borses de Viatge 2014

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es fa la primera adjudicació de les borses de viatge 2014, corresponent a les sol·licituds presentades fins al 31 de maig de 2014.

[Més informació]