• Primera resolució Borses de Viatge 2014

29/07/14

Primera resolució Borses de Viatge 2014

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es fa la primera adjudicació de les borses de viatge 2014, corresponent a les sol·licituds presentades fins al 31 de maig de 2014.

[Més informació]

• Beques de Col·laboració d'estudiants en departaments universitaris per al curs 2014-15

18/07/14

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport convoca un total de 2.356 beques de col·laboració (99 per a la Universitat de València) dirigides a estudiants universitaris que vagen a finalitzar els seus estudis de segon cicle o de Grau o que estiguen cursant un primer curs de Màster universitari oficial. Els sol·licitants han de presentar un projecte de col·laboració degudament avalat i puntuat pel Consell del Departament corresponent, que es desenrotlle dins d'alguna línea d'investigació que, en tot cas, guardarà relació amb matèries troncals u obligatòries del títol que s'estiga cursant.

El termini de presentació de sol·licituds va des de el 15 de juliol fins al 15 de septembre ambdos inclòs. Podeu ampliar-ne informació al BOE del 12 de juliol de 2014.

• Borses de viatge de la Universitat de València

28/05/14

Borses de viatge de la Universitat de València

La Delegació per a Estudiants de la Universitat de València, mitjançant el Servei d'Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d'aquesta universitat per a l'any 2014.

Termini de presentació  de sol·licituds:

• Primer termini, fins al 2 de juny de 2014: per a activitats realitzades entre l'1 de desembre de 2013 i el 31 de maig de 2014.
    • Segon termini, fins a l'1 de desembre de 2014: per a activitats realitzades entre l'1 de juny i el 30 de novembre de 2014.

Ja està disponible el formulari electrònic per a la sol·licitud de les Borses de Viatge.

• Imatge de les ajudes per a la iniciació a la investigació

24/02/14

Ajudes per a la iniciació a la investigació

El Delegat del Rector per a Estudiants, a través del SeDI, convoca 35 ajudes per a la iniciació a la investigació. Aquestes ajudes estan adreçades a estudiants i estudiantes d'últim curs de grau i de primer curs de màster oficial. El termini de presentació romandrà obert fins al 27/02/2014. Llegiu les bases íntegres de la convocatòria per conèixer els requisits.
    [Enllaç a la convocatòria]

04/02/14

Convocades beques curs acadèmic 13/14 de la Generalitat Valenciana per promocionar l'excel·lència acadèmica

ORDE 9/2014, de 30 de gener, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica destinades als qui hagen conclòs durant el curs acadèmic 2013-2014 estudis d’educació universitària en les universitats públiques valencianes i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyances Artístiques de la Comunitat Valenciana (ISEACV). Enllaç

11/01/13

Convocades beques curs acadèmic 13/14 de la Generalitat Valenciana per circumstàncies econòmiques sobrevingudes

ORDE 8/2014, de 30 de gener, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris en els casos en què concórreguen circumstàncies econòmiques sobrevingudes durant el curs acadèmic 2013-2014 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana. Enllaç

04/02/14

Convocatòrial beques curs acadèmic 13/14 de la Generalitat Valenciana

ORDE 6/2014, de 21 de gener, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2013-2014 en les universitats de la Comunitat Valenciana. Més informació.