• Borses de viatge de la Universitat de València

26/05/15

Borses de viatge de la Universitat de València

La Delegació per a Estudiants de la Universitat de València, mitjançant el Servei d'Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d'aquesta universitat per a l'any 2015.

Termini de presentació  de sol·licituds:

• Ampliat el primer termini de presentació de sol·licituds, fins al 30 de juny de 2015: per a activitats realitzades entre l'1 de desembre de 2014 i el 31 de maig de 2015.
    • Segon termini, fins a l'1 de desembre de 2015: per a activitats realitzades entre l'1 de juny i el 30 de novembre de 2015.

Ja està disponible el formulari electrònic per a la sol·licitud de les Borses de Viatge.

• Segona resolució Borses de Viatge 2014

12/05/15

Segona resolució Borses de Viatge 2014

Publicada la resolució del Delegat del Rector per a Estudiants per la qual es fa la segona adjudicació de les borses de viatge 2014, corresponent a les sol·licituds presentades fins al 30 de novembre de 2014.

[Més informació]

• Imatge mapa mundi

12/03/15

Borses de viatge per a actvitats de cooperació i solidaritat

La Delegació per a Estudiants de la Universitat de València, mitjançant el Servei d'Informació i Dinamització (SeDI), convoca les borses de viatge per a actvitats de cooperació i solidaritat, per a estudiants i estudiantes de la Universitat de València que cursen estudis oficials a centres propis d'aquesta universitat, curs 2014-2015. El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el 30 de setembre de 2015.

• Imatge de les ajudes per a la iniciació a la investigació

12/03/15

Ajudes per a la iniciació a la investigació

El delegat del rector per a Estudiants, a través del SeDI, convoca 40 ajudes per a la iniciació a la investigació. Aquestes ajudes estan adreçades a estudiants i estudiantes d'últim curs de grau i de primer curs de màster oficial. El termini de presentació romandrà obert fins al 31/03/2015. Llegiu les bases íntegres de la convocatòria per conèixer els requisits.
    [Enllaç a la convocatòria]

17/02/15

Convocatòrial beques curs acadèmic 14/15 de la Generalitat Valenciana

ORDE 5/2015, de 9 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2014-2015 en les universitats de la Comunitat Valenciana. Termini presentació: fins 12/03/2015. Més informació.

17/02/15

Convocatòria beques Generalitat per circumstàncies sobrevingudes curs 2014/2015

ORDE 6/2015, de 9 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a la realització d’estudis universitaris en els casos en què concórreguen circumstàncies econòmiques sobrevingudes durant el curs acadèmic 2014-2015 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana. Termini presentació: fins 30/04/2015. Més informació.

16/10/14

Convocatòria beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica curs 2013/2014

ORDE 4/2015, de 9 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica destinades
    a qui haja conclòs, durant el curs acadèmic 2013-2014, estudis d’educació universitària en les universitats públiques i en les universitats privades de la Comunitat Valenciana i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyances Artístiques de la Comunitat Valenciana (ISEACV). Més informació.

• Ajudes complementàries de la Universitat de València curs 2013-14

01/12/14

Ajudes complementàries de la Universitat de València curs 2013-14

La Delegació del Rector per a Estudiants de la UV, a travès del Servei d'Informació i Dinamització dels Estudiants (SeDI) publica la convocatòria d'ajudes complementàries per als estudiants que van cursar estudis oficials en centres propis de la Universitat de València durant el curs 2013-14.

Aquesta ajuda consitix en un complement de 400€ per estudiant, per a despeses com ara l'adquisició de materials didàctics o desplaçament i prentén afavorir la situació econòmica dels estudiants amb rendes més baixes.

Els requisits que cal complir son: Haver sigut beneficiari de les beques convocades per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esports, per a la realització d'estudis universitaris al curs 2013-14 o de les Ajudes a l'Estudi per als estudiants de la UV del curs 2013-14, a més d'estar matriculat a la UV el curs 2014-15 en la mateixa titulació que el curs 2013-14 o en titulació superior i tambè no superar el llindar de renda establit a la convocatòria.

La sol·licitud i la documentació es presenta a través d'ENTREU. El termini de presentació finalitza al 10 de desembre de 2014.Més informació açi

• Estudiants en classe

26/09/14

Segona resolució de les ajudes a l'estudi 2013-2014

Publicada la segona resolució de concessió, parcial i provisional, del Delegat del Rector per a Estudiant de les ajudes a l'estudi per a estudiants i estudiantes que cursen estudis oficials a centres propis de la Universitat de València 2013-2014. Els expedients que no apareguen en cap dels annexos publicats, es resoldran en pròximes resolucions. [Més informació]

• documents

25/09/14

Resolució provisional beques col·laboració curs acadèmic 14-15

Acord de la Comisió de selecció sobre la publicació del llistat provisional de candidats a obtenir una beca de col·laboració per al curs acadèmic 2014-2015.