• Mapa de Peters

21/02/17

Borses de viatge per a activitats de voluntariat en projectes de cooperació

Ajudes adreçades a estudiants matriculats en estudis de grau o màster oficial, per tal de facilitar la participació en activitats de voluntariat en projectes de cooperació al desenvolupament en països estructuralment emprobrits. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert fins al 29 de setembre de 2017.[Més informació]

• Ajudes per a la iniciació a la investigació 2016-17

08/02/17

Ajudes per a la iniciació a la investigació 2016-17

La Universitat de València, mitjançant el SeDI, convoca 40 ajudes per a la iniciació a la investigació. Aquestes ajudes estan adreçades a estudiants i estudiantes d'últim curs de grau i de primer curs de màster oficial, de manera que els permeta iniciar-se en tasques d’investigació vinculades amb els estudis que cursen i facilitar la seua futura orientació professional o investigadora.El termini de presentació romandrà obert fins al 6/03/2017. Llegiu les bases íntegres de la convocatòria per conèixer els requisits.
    [Enllaç a la convocatòria]

• Xarxa Vives d'Universitats

01/02/17

Resolució Drac Formació Avançada

Publicada la Resolució de la vicerrectora d'Estudis de Grau i Política Lingüistica de la Universitat de València, de 27 de gener de 2017, per la qual es concedeixen les ajudes de mobilitat - Drac Formació Avançada any 2016. Tercera resolució (sol·licituds presentades fins al 15 de gener de 2017).

Els beneficiaris i les beneficiàries hauran de lliurar al SeDI, abans del 15 de maig de 2017 la documentació següent:

• Informe económic [model d'informe]
    • Còpia del certificat d'assitència a l'activitat.
    • Factures i tiquets originals de les despeses de desplaçament, allotjament i matrícula.
    • Certificat de titularitat del compte bancari, si s'ha canviat.

17/01/17

Resolució convocatòria beques finalització curs 16/17 de la G.V.

RESOLUCIÓ de 29 de desembre de 2016, de la directora general d’Universitat, Investigació i Ciència, per la qual es concedeixen les beques per a l’alumnat que finalitze els seus estudis universitaris en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana durant el curs 2016-2017.

Per a més informació clica ací.

17/01/17

Resolució convocatòria beques salari lligades a la renda curs 16-17

RESOLUCIÓ de 29 de desembre de 2016, de la Direcció General d’Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s’adjudiquen i es deneguen les beques salari lligades a la renda per a la realització d’estudis universitaris en el curs acadèmic 2016-2017 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

Per a més informació clica ací.

• estudis

11/01/17

Resolució beques promoció excel•lència acadèmica

RESOLUCIÓ de 16 de desembre de 2016, per la qual es concedeixen beques per a la promoció de l’excel·lència acadèmica destinades als qui hagen conclòs, durant el curs acadèmic 2014-2015, estudis d’educació universitària en les universitats públiques i estudis superiors en centres de titularitat pública adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana (ISEACV). Més informació.

10/01/17

Resolució convocatòria beques Generalitat curs 2015-2016

RESOLUCIÓ de 28 de desembre de 2016, de la Direcció General d’Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s’adjudiquen i es deneguen beques per a la realització d’estudis universitaris durant el curs acadèmic 2015-2016 en les universitats de la Comunitat Valenciana. Més informació

• Borses de viatge

26/10/16

Primera concessió de les Borses de viatge 2016

Publicada la primera resolució de concessió de les borses de viatge 2016, corresponent a les sol·licituds presentades fins a l'1 de juny.

• Xarxa Vives d'Universitats

25/10/16

Resolució Drac Formació Avançada

Publicada la Resolució de la vicerrectora d'Estudis de Grau i Política Lingüistica de la Universitat de València, de 17 d'octubre 2016, per la qual es concedeixen les ajudes de mobilitat - Drac Formació Avançada any 2016. Segona resolució (sol·licituds presentades fins al 15 de setembre de 2016)

Els beneficiaris i les beneficiàries hauran de lliurar al SeDI, abans del 15 de gener de 2017 la documentació següent:

• Informe económic [model d'informe]
    • Còpia del certificat d'assitència a l'activitat.
    • Certificat de titularitat del compte bancari, si s'ha canviat.
  • Premi

14/10/16

Resolució III Edició Premis a l’esforç d’estudiants excel•lents amb dificultats econòmiques

Resolució de la vicerectora d’Estudis de Grau i Política Lingüística per la qual es concedeixen els premis a l’esforç d’estudiants excel·lents amb dificultats econòmiques del curs acadèmic 2015-2016. Per a més informació clica ací.