• Documentacio sobre virtual

14/07/16

Documentació del sobre virtual

Des d'ací pots accedir a tota la informació que necessites per matricular-te, tant si eres estudiant de nou ingrés com si ja eres estudiant de la Universitat. Sobre virtual.

• Aula infantil

27/06/16

Informació sobre la realització de pràctiques amb persones menors d'edat

En compliment de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, l’estudiant o estudianta que vulga o haja de realitzar pràctiques que impliquen un contacte habitual amb menors ha d’aportar obligatòriament una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals que expedeix el Ministeri de Justícia. Per a més informació clica ací.