Arranca el curs esportiu amb activitats, competicions i beques

Fragment del cartell del Dia Internacional de l'Esport Universitari.

La Universitat de València, a través del Servei d’Educació Física i Esports (SEFUV), ha encetat el curs esportiu amb l’obertura d’inscripcions a múltiples activitats i competicions, la convocatòria d’ajudes econòmiques a l’esport adaptat i l’esport d’alt nivell, i l’organització, per segona vegada, del Dia Internacional de l’Esport Universitari el pròxim 20 de setembre amb més de 60 activitats que tindran lloc als tres campus, la platja de la Malvarrosa i la Marina Reial.

El termini per a inscriure’s en les diferents activitats organitzades pel SEFUV i en les escoles esportives ja està obert, i el pròxim 18 de setembre s’obrirà el termini per a les competicions d’esport individual (atletisme, bàdminton, escacs, esgrima, frontenis, judo, kendo, orientació, pàdel, pilota, taekwondo, tennis, tennis de taula, tir amb arc, triatló i voleibol platja) i esports d’equip (bàsquet, bàsquet 3x3, futbol 7, futbol sala, rugbi 7 i voleibol).

Les activitats, d’accés per a tota la comunitat universitària, començaran el dia 18 de setembre i les escoles esportives el dia 2 d’octubre. La matrícula romandrà oberta al llarg de tot el curs fins que es cobrisquen les places.

Les inscripcions es formalitzaran a través de l’aplicació d’Automatrícula, disponible en la pàgina web del Servei d’Educació Física i Esports.

+Informació

20 de setembre, Dia Internacional de l’Esport Universitari
D’altra banda, la Universitat celebrarà el pròxim 20 de setembre el Dia Internacional de l’Esport Universitari (IDUS) amb una jornada gratuïta, oberta a tot el públic, que contempla més de 60 activitats de matí i de vesprada als tres campus de la Universitat (Blasco Ibáñez, Burjassot i Tarongers) i a instal·lacions externes, com ara el surf a la platja de la Malvarrosa i la vela a la Marina Reial.

Programa detallat de les activitats

Beques per a l’esport adaptat i l’esport d’alt nivell
La Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat, a través del Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat, ha convocat les bases reguladores per a l’obtenció d’ajudes econòmiques per a estudiants de la Universitat amb discapacitat i/o necessitats especials derivades d’una discapacitat, per a la pràctica d’activitats esportives de competició per al curs 2017/2018.

Les bases de la convocatòria estan disponibles en la secció d’Ajudes 2017 en el web www.catedradivinapastora.es

Quant a l’esport d’elit, alt rendiment i alt nivell, la Universitat ha obert el termini de presentació de la sol·licitud i la documentació requerida per a acollir-se al programa d’ajudes per al curs 2017/2018. El termini de presentació de la documentació finalitza el 30 de setembre de 2017.

Les ajudes han de sol·licitar-se a través de la plataforma electrònica ENTREU, una vegada l’alumne haja formalitzat la seua matrícula del curs 17/18 a la Universitat.

Finalment, la convocatòria dels Premis de la Fundació Trinidad Alfonso del curs 2016/17 continua oberta i el termini finalitza l’11 d’octubre de 2017.

+Informació

Data d'actualització: 14 de setembre de 2017 14:18.

Llista de notícies