La formació professional com a oferta educativa autònoma, a debat en un seminari a la Universitat

Foto d'arxiu de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació.

El paper de la formació professional com a oferta educativa autònoma és un dels temes que es debaten, entre el 6 i el 8 de juliol, en el 22 Seminari Internacional de la Xarxa de Recerca sobre Formació Professional i Cultura, que acollirà la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de València.

La temàtica del seminari es concreta sota el títol ‘Formació professional, ciutadania i participació: Problematitzant les relacions entre educació, treball i política des de perspectives contemporànies i històriques’.
 
S’hi analitzaran la formació professional com a oferta educativa dotada amb identitat pròpia, així com la seua relació amb la resta d’etapes; la formació d’una consciència de classe; i l’actual revisió de l’Estat de Benestar davant la creixent expansió de noves formes de precarietat, ocupació de baixa qualitat i alts índexs de desocupació.
 
En el seminari participaran equips de recerca dels cinc continents: Austràlia, Àfrica (Uganda, Tanzània, Kenya), Amèrica (Hondures), Àsia (Japó) i Europa (Grècia, Finlàndia, Suïssa, Noruega, Itàlia, Regne Unit, Alemanya, França, Àustria, Dinamarca i Espanya).
 
+Info i programa
 

Data d'actualització: 6 de de juliol de 2015 07:00.

Llista de notícies