I Jornada sobre Màrqueting Mòbil: situació actual i noves tendències

Els dies 27 d'abril i 4 de maig a la nostra Facultat.

L'evolució tecnològica del sector de la telefonia mòbil (smartphones), amb la seua integració amb altres dispositius (tablets) i mitjans de comunicació( Internet, Televisió..), estan convertint el màrqueting mòbil en un element indispensable en la planificació estratègica de les comunicacions de màrqueting de les empreses.

Aquesta jornada té com objectiu proporcionar una visió aplicada de la situación actual i noves tendències en les comunicacions mòbils, mitjançant l'anàlisi dels següents aspectes:

  • Beneficis del màrqueting mòbil per a les empreses.
  • Noves estratègies i eines de màrqueting mòbil .
  • Anàlisi del nou perfil de l'usuari (prosumidor).
  • Estratègies desenvolupades per empreses d'èxit que utilitzen el màrqueting mòbil.


La jornada serà un lloc de trobada amb especialistes en l'anàlisi de la Comunicació Mòbil. Es posaran en comú coneixements, tendències i experiències de forma interactiva, sabedors de la trascendència que tenen per a consumidors i professionals.
 

Data d'actualització: 11 de d’abril de 2012 17:56.

Llista de notícies