Professors i estudiants de la Universitat, protagonistes en la Mostra Internacional de Cinema Educatiu

Cartell del MICE.

La Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE ), organitzada per l’associació Jordi El Mussol, i que enguany celebra la seua quarta edició, ha donat un paper protagonista, un any més, a la Universitat de València. Membres de la Universitat no només han participat com a membres del jurat i de les ponències, sinó que l’estudiantat també ha participat com a voluntaris dintre de l’organització del festival. A més, Espai Cinema, un projecte de la Facultat de Magisteri dedicat a la educació audiovisual, ha tingut un espai propi.

D’aquesta manera, els representants universitaris al jurat han estat Jesús Alcolea (degà de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació ), Ricard Huerta (membre de l’Institut de Creativitat i Innovacions Educatives ) i Noelia Ibarra (vice-degana de la Facultat de Magisteri ), mentre que a la taula rodona hi ha estat present Francesc Hernàndez i Dobon (director de l’Institut de Creativitat i Innovacions Educatives).

La coordinació d’aquesta taula ha recaigut en Paula Jardón (vice-degana de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació ) i impulsora de la col·laboració de la Universitat amb la MICE.

Per últim, 55 els estudiants i estudiantes que han format part com a voluntaris i voluntàries de l’organització del festival, provenen no només de titulacions relacionades amb el món de l’educació, sinó d’altres com filosofia, medicina, periodisme, estudis anglesos, economia o comunicació audiovisual.

www.micevalencia.com

Data d'actualització: 29 de febrer de 2016 13:24.

Llista de notícies