La política de privacitat es refereix i s’aplica, amb caràcter general, a qualsevol lloc web dins del domini www.uv.es. La seua finalitat és informar els usuaris sobre la manera com es recapten i es tracten les dades de caràcter personal, i proporcionar-los informació rellevant, a més de fixar les condicions d'accés i ús del portal institucional de la UV en matèria de privacitat.
Amb tot, es poden establir polítiques de privacitat específiques o complementàries per a determinats llocs web continguts en el portal institucional que per la seua especificitat així ho requerisquen. Sense perjudici d'ajustar-se als principis recollits en aquesta política de privacitat, l'usuari ha de verificar les condicions que regeixen els tractaments de dades personals en:

1. La seu electrònica de la Universitat de València.
  2. Les bústies de contacte o suggeriments.
  3. Els procediments que específicament s'habiliten per a la recollida de dades personals.

L'accés i ús del lloc web per l'usuari implica l'acceptació d’aquest document sobre política de privacitat. En conseqüència, la Universitat declina tota responsabilitat enfront de tercers per les accions realitzades pels usuaris del lloc web quan es vulnere el que es disposa aquest document.
A més, l’incompliment per part dels usuaris del que estableix aquest document sobre política de privadesa, i en general el que regula la Llei orgànica 15/1999, de protecció de dades de caràcter personal, i en el Reial decret 1720/2007, pel qual s'aprova el Reglament que desplega aquesta norma, pot donar lloc a la notificació dels fets a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, o a altres autoritats competents, i també a l'inici de les actuacions pertinents quan els responsables de la infracció siguen membres de la comunitat universitària de la Universitat de València.
A l'efecte d'aquesta política de privacitat, té la condició d'usuari qualsevol tercer diferent del personal de la Universitat de València que la gestione, quan la consulte o la utilitze per a finalitats lícites.
La UV es reserva el dret a canviar la política de privacitat quan ho considere oportú. Els canvis han de ser, però, convenientment anunciats. En aquells casos en què el canvi en la política de privacitat afecte un servei específic que haja requerit el registre o la recollida de dades personals de l'usuari, aquest canvi ha de ser personalment notificat a l’usuari mitjançant el compte de correu electrònic que haja facilitat.