El finançament necessari per a dur a terme les activitats de R+D pot tenir molt diversa naturalesa: subvencions públiques, contractes privats amb empreses i altres entitats, llicències de tecnologia, mecenatge i patrocini, etc. Actualment, a Espanya, les més importants per a les universitats per volum econòmic, nombre de projectes i rellevància dels seus resultats són les subvencions públiques.

En la Universitat de València (UV) el Vicerectorat de Recerca i Política Científica i, en dependència funcional d’aquest, el Servei d'Investigació desenvolupa funcions de difusió, assessorament, gestió i justificació de les diferents convocatòries de finançament públic a través de la seua secció de Gestió de la Recerca (GR), en el cas de subvencions d’àmbit nacional, i a través de l’Oficina de Projectes Europeus (OPER), en el cas de les subvencions d’àmbit europeu i internacional.

• 28/03/17

Amb la finalitat d’afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l’activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València convoca ajudes a la investigació del Programa Propi d’Ajudes a la Investigació. Així mateix, el Campus d’Excel·lència Internacional “VLC-CAMPUS”, contempla, dins de les accions de millora científica, la incorporació d’investigadors a nivell pre i postdoctoral en el seu Subprograma “Atracció de Talent”. Resolució amb la baremació definitiva de les sol·licituds admeses i la relació provisional de sol·licituds excloses.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma B: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de projectes d'innovació conjunts entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma A: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de activitats preparatòries de projectes coordinats entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 21/03/17

Estades d'investigadors/res convidats/dades

Relació provisional de sol·licituds admeses, pendents d'esmena i excloses de la convocatòria d'estades d'investigadors/res convidats/dades 2017.

• 08/03/17

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS.

Relació provisional de sol·licituds admeses i excloses de la fase de preselecció de la convocatòria de contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral 2017.

• 08/03/17

Estades d'investigació «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

Resolució de 6 de febrer de 2017 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es convoquen ajudes per a la realització d'estades d'investigació en centres d'investigació o universitats iberoamericanes en el marc del Programa «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

• 27/02/17

Convocatòria per a la contractació de personal investigador postdoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS 2015.

Amb la finalitat d’afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l’activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València convoca ajudes a la investigació del Programa Propi d’Ajudes a la Investigació. Així mateix, el Campus d’Excel·lència Internacional “VLC-CAMPUS”, contempla, dins de les accions de millora científica, la incorporació d’investigadors a nivell pre i postdoctoral en el seu Subprograma “Atracció de Talent”. Resolució amb la baremació provisional de les sol·licituds admeses i la relació provisional de sol·licituds excloses.

• 26/01/17

Vè Congrés d’Investigació Biomèdica 2017

Resolució de 30 de desembre de 2016 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es convoca un concurs per a la concessió de premis a la millor comunicació oral i el millor pòster presentats per estudiants de màster al Vè Congrés d'Investigació Biomèdica. Aquesta resolució té caràcter informatiu fins a la seua publicació en el Tauler Oficial de la Universitat de València.

• 18/01/17

Elaboració de projectes europeus - Convocatoria 2017

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2017 de concessió d'ajudes per a l'elaboració de projectes europeus.

• 18/01/17

Estades d'investigadors/res convidats/dades - Convocatoria 2017

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació i les accions de millora científica contemplades en el marc del subprograma «Atracció de Talent» del Campus d'Excel·lència Internacional (VLC-CAMPUS), fa públiques les normes de la convocatòria per a 2017 de concessió d'ajudes per a estades d'investigadors/res convidats/dades.