• 19/05/17

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS.

Correccións de la relació definitiva de sol·licituds admeses i excloses de la fase de preselecció i de la relació de sol·licituds admeses amb indicació de la nota ponderada provisional i àrea acadèmica de la fase de preselecció de la convocatòria de contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral (2017).

• 04/05/17

Institut de Salut Carlos III. Concessió de subvencions de l'Acció Estratègica en Salut

Resolució de 20 d'abril de 2017, de l'Institut de Salut Carlos III, per la qual s'aprova la convocatòria corresponent a l'any 2017 de concessió de subvencions de l'Acció Estratègica en Salut 2013-2016, del Programa Estatal de Recerca Orientada als Reptes de la Societat, en el marc del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2013-2016.

• 03/05/17

Estades de personal docent i investigador - Convocatoria 2017

Relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades en el procediment per a la distribució pressupostària per a el finançament d'estades de personal docent i investigador.

• 02/05/17

Estades d'investigadors/res convidats/dades

Relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades de la convocatòria d'estades d'investigadors/res convidats/dades 2017.

• 28/04/17

Convocatòria per a la contractació de personal investigador postdoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS 2015

Resolució per la qual s’accepten renuncies i es concedeixen noves ajudes.

• 12/04/17

Estades de personal investigador en formació - Convocatoria 2017

Resolució per la qual es fa pública la relació definitiva de sol·licituds concedides.

• 06/04/17

Convocatòria 2017 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'ajudes per a infraestructures i equipament d'R+D+I PO FEDER 2014-2020

Comunicació de 4 d'abril de 2017 del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica a les directores i els directors de departaments, instituts i estructures de recerca interdisciplinària relativa a la convocatòria 2017 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'ajudes per a infraestructures i equipament d'R+D+I PO FEDER 2014-2020.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma B: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de projectes d'innovació conjunts entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 23/03/17

VLC-BIOMED 2016 - Subprograma A: Resolució definitiva de la convocatòria

Resolució definitiva, amb la relació de les ajudes concedides (Annex I) i denegades (Annex II), de la convocatòria de activitats preparatòries de projectes coordinats entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe.

• 08/03/17

Estades d'investigació «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»

Resolució de 6 de febrer de 2017 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es convoquen ajudes per a la realització d'estades d'investigació en centres d'investigació o universitats iberoamericanes en el marc del Programa «Becas Iberoamérica. Santander Investigación»