1r Concurs de Cartells del Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València

Període de l'esdeveniment: De 10 de febrer de 2012 a 17 d'abril de 2012. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 08:00 a 23:59.

Lloc de realització: VALENCIA

Descripció:

L’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), a través de la Fundació General de la Universitat de València (FGUV), ha organitzat un concurs per a la creació del cartell que serà la imatge del VII Fòrum d'Ocupació de la Universitat de València i que es farà del 12 al 15 de novembre de 2012.

El premi del concurs consisteix en un iPad2 WIFI (16 GB) o l'equivalent del premi en metàl•lic a preus de mercat. A més, totes les propostes de cartells rebudes s'exposaran durant la setmana del Fòrum d'Ocupació.

El termini de presentació dels cartells s'obre el divendres 10 de febrer i es tanca el dimarts 17 d'abril.

Per poder participar en el concurs és requisit indispensable ser estudiant o titulat de la Universitat de València.

Tota la informació del concurs està disponible en la pàgina web de l'OPAL

Organitza:

Contacta: opalges@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )