5a Jornada EM-IDEA sobre programes ERASMUS MUNDUS

Data: 8 de març de 2013 de 08:45 a 18:00. Divendres.

Lloc de realització: Edifici "La Nau". Calle de la Universidad , 2. València.

Descripció:

En la Jornada es presentarà informació actualitzada sobre el nou programa de la Unió Europea “Erasmus for All” i sobre l’experiència assolida fins ara amb els programes Erasmus Mundus. Així mateix, s’hi presentarà informació sobre una enquesta internacional sobre els programes internacionals universitaris que ofereixen títol conjunt o doble. També s’hi oferirà informació sobre els recents desenvolupaments sobre garanties de qualitat en l’ensenyament superior en l’àmbit europeu.

S’actualitzarà la informació sobre els progressos del projecte EM-Idea, en especial sobre allò que fa a la creació d’una associació de coordinadors de programes conjunts d’ensenyament superior. També s’hi inclouran sessions per a la reflexió i el debat sobre les qüestions fonamentals de l’aplicació de la futura associació, l’estructura de la qual es vol establir finalment en la 6a JORNADA EM-Idea (Bordeus , 12 de juliol de 2013).

Horari de la jornada:

8:45 h. a 14:00 h.

14:45 h. a 18:00 h.

Organitza:

Projecte Erasmus Mundus EM-IDEA-VLC/CAMPUS. Valencia, International Campus of Excellence.

Contacta: idocal@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )