ERASMUS = + EUROPA + FUTUR

Si has cursat o curses estudis en alguna de les universitats de la Comunitat Valenciana com a estudiant Erasmus, i vols compartir la teua experiència, pots participar en aquest concurs en qualsevol de les seues tres modalitats: microrelat, fotografia i vídeo de l’11 al 30 de setembre de 2017.

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, juntament amb Europe Direct, la Delegació del Consell per a la Unió Europea i Relacions Externes i les universitats de la Comunitat Valenciana volen celebrar els 30 anys del programa Erasmus amb el concurs:

ERASMUS = + EUROPA + FUTUR

Pots trobar tota la informació en:

Data d'actualització: 11 de setembre de 2017 12:42.