El llegat de la guerrilla. Fotografies de Juan Plasencia

Imatge de l’activitat
Període de l'esdeveniment:
  • De 10 de febrer de 2012 a 18 de març de 2012. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres i dissabte de 10:00 a 20:00.
  • De 10 de febrer de 2012 a 18 de març de 2012. Diumenge de 10:00 a 14:00.
 

Lloc de realització: Sala Oberta. La Nau (Universitat, 2)

 
Descripció:

El llegat de la guerrilla és un treball fotogràfic de caràcter documental que recull els últims guerrillers, els enllaços, els suports i els familiars directes de tots ells. El reportatge pretén deixar constància, a través de la fotografia, d’una realitat sobre un grup de persones oblidades i de vegades mal recordades. La seua història, la seua vida, és irremeiablement part de la història d'Espanya i, per això, com a mínim, mereixen ser reconeguts. El treball és un ambiciós projecte que aplega 60 persones i els seus familiars de les diferents agrupacions guerrilleres de tot l'estat espanyol.

Del 10 de febrer al 18 de març de 2012

Horari: de dilluns a dissabte de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Diumenge i festius de 10 a 14 hores. Entrada gratuïta, aforament limitat

 
Organitza:

Ateneu Republicà de Paterna i Plataforma per la III República de Burjassot. Ministeri de la Presidència i Universitat de València.

 

Contacta: exponau@uv.es

 
Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )