Obert període d'Inscripció del curs 'Ciència i medicina en la societat contemporània'

Període de l'esdeveniment: De 10 de gener de 2012 a 25 de gener de 2012. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 14:00.

Lloc de realització: Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4. 46003. València)

Descripció:

Activitat puntual reconeguda per la Universitat amb un crèdit de lliure opció. Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero-Palau de Cerveró

Programació:

25 de gener de 2012, 17 h.

Inventando trincheras: normas y fronteras en la sociedad centroeuropea a principios del siglo XX. Javier Ordóñez (Universidad Autónoma de Madrid).

9 de febrer de 2012, 17 h.

¿Qué nos dice la secuenciación de proteínas de la historia de la biomedicina contemporánea? Prácticas, técnicas y su circulación en el contexto español (1968-1998). Miguel García-Sancho (Instituto de Filosofía-CSIC).

23 de febrer de 2012, 17 h.

Scientific Inheritance. Gregory Radick (University of Leeds).

6 de març de 2012, 17 h.

Child growth: science, ideology and the circulation of knowledge in 20th century. Astri Andresen (University of Bergen).

18 d'abril de 2012, 17 h.

Making Genomic Medicine: New Knowledge, New Politics. Steve Sturdy (University of Edinburgh).

Els dos primers seminaris s'impartiran en castellà, la resta serà en anglés.

Per a més informació i inscripció, els interessats han de dirigir-se al telèfon 963926259 o a l'adreça electrònica: jesus.morales@uv.es

Organitza:

Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero.

Contacta: jesus.morales@uv.es

Més informació:
Enrere
Convertir a pdf (obri en nova finestra )