1. Publicacions de referència "La Universitat de València i els seus entorns naturals".
  2. Exposició sobre la projecció territorial de la Universitat de València.
  3. Exposicions sobre els parcs naturals, espais singulars i comarques de la Comunitat Valenciana.
  4. Establiment de relacions institucionals amb organismes locals aliens a l'administració pública:
  • Trobades amb la Federació Valenciana d'Instituts d'Estudis Comarcals (IDECOS) valencians. La tasca d'aquests centres en l'àmbit local i comarcal suposa la identificació, interpretació, conservació i difusió de la nostra realitat cultural mitjançant l'associacionisme.
  • Relacions institucionals amb agrupacions associatives representatives: empresarials, culturals, socials, mediambientals, etc.
  1. Estudi d'una xarxa d'antenes comarcals, que faciliten la informació entre la Universitat de València i algunes capitals comarcals.
  2. Consolidació i potenciació del Centre Internacional de Gandia (CIG): model de gestió, programa acadèmic i d'estudis de postgrau, programa de relacions amb empreses i institucions locals, programa d'internacionalització de les activitats o promoció d'aquestes.
  3. Coordinació de la presència de la Universitat a Ontinyent mitjançant l'organització d'oferta formativa complementària i d'activitats al municipi i la comarca de la Vall d'Albaida.