L'investigador Javier Molina.

Un estudi de la Universitat avala el sistema de bicicletes públiques com a una pràctica saludable

La revista ‘Health Promotion Internacional’ ha publicat l’article ‘Bicycling to university: evaluation of a bicycle-sharing program in Spain’ (‘A la universitat en bicicleta: avaluació d’un programa d’intercanvi de bicicletes a Espanya’) dels investigadors de la Universitat de València Javier Molina-García, Isabel Castillo i Ana Queralt, i de James F. Sallis, de la Universitat de Califòrnia San Diego. La investigació analitza la prevalença en l’ús del sistema de bicicletes públiques a la ciutat de València.

Cristóbal Suria, gerent de la Fundació General de la Universitat de València i coordinador del Consell Autonòmic de Fundacions de la Comunitat Valenciana.

Cristóbal Suria coordinarà el Consell Autonòmic de la Comunitat Valenciana de l’Asociación Española de Fundaciones

El gerent de la Fundació General de la Universitat de València, Cristóbal Suria, ha estat nomenat coordinador del Consell Autonòmic de Fundacions de la Comunitat Valenciana, constituït per l’Asociación Española de Fundaciones (AEF), en la seua condició de membre de la Junta Directiva d’aquesta associació.

Agenda Universitària 2015.

L’Agenda de la Universitat, gratis per als estudiants de primer curs de grau, de La Nau Gran i mentors

L’Agenda de la Universitat de València per al proper curs 2015-2016 ja està disponible. Aquesta publicació, amb una tirada de 10.000 exemplars i que s’edita des del Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) i la Delegació per a Estudiants, es reparteix gratuïtament als estudiants de primer curs de grau en el moment de la matrícula, inclosos els de La Nau Gran, i als estudiants mentors.

ag.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

La Universitat de València i els seus entorns naturals: El Massís del Caroig

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València ens desvetla amb aquesta exposició els trets més importants d’un dels territoris que, a pesar de la seua bellesa i singularitat, continua sent desconegut per molts valencians.

Erasmus en el Territori - L'Albufera

Oberta inscripció en web. Sortida 19 de setembre a les 9h.

Procediment DE4 per a graus

Fins al 25 de setembre està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Procediment DE4 per a màsters

Fins al 20 de setembre està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Nova ubicació del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació des d'agost

El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació es trasllada al Palau de Cerveró (situat a la plaça de Cisneros 4) des del 24 d'agost.

Matrícula oberta dels Tallers de la Nau dels Estudiants

Oberta la matrícula dels cursos de la Nau dels Estudiants que es realitzaran del 7 al 10 de setembre

El Parc Natural de l’Albufera

La Universitat de València i els seus entorns naturals. Exposició

Convocatòria de cursos d'anglès de nivells B1 i B2

Cursos d'anglès per a estudiants de 1r i 2n de grau de la Universitat de València

Norman Bethune. L’empremta solidària

Exposició de fotografia sobre la vida del cirugià

Emergents

Ajudes a projectes de creativitat, innovació i inclusió sociocultural

Univers Santos. El fervor de la perseverança en Carles Santos

Exposició sobre la obra de Carles Santos

Inscripció al Tastallengües de setembre de 2015

Trobada en la qual es reuneixen els estudiants valencians i internacionals per compartir llengües i cuina.

Mavi Escamilla Món B

Exposició de dibuixos i pintures a La Nau

Preinscripció als 108 màsters oficials

La Universitat de València obri el termini de preinscripció per als màsters oficials del curs 2015-2016.

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès

Enquesta de satisfacció de titulats/des

Egressats/des de títols de grau o de màster oficial disposen de qüestionaris per mostrar en quina mesura estan satisfets/es amb la titulació cursada.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Cursos d'anglès

Estudiants de 1r i 2n de grau UV

La Nau dels Estudiants

Matrícula oberta dels Tallers

S. Relacions Internacionals i Cooperació

Trasllat al Palau de Cerveró des del 24 d'agost

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;La Universitat de València
Imatge de la portada del video;Universitat i Societat: El talent i l'esperit investigador
Imatge de la portada del video;Universitat i Societat: El futur professional

La Universitat de València

Vídeo institucional de la Universitat de València en el qual es mostra una visió actual de la institució, els seus serveis, les instal·lacions docents i d'investigació i activitats i espais oberts a la societat.

Universitat i Societat: El talent i l'esperit investigador

Sèrie de nou vídeos centrats en la relació i compromís de la Universitat amb la societat. La missió del format és traslladar a la societat l'important esforç que desenvolupa la Universitat més enllà de les seues funcions de docència, recerca, transferència de coneixement i cultura.

Universitat i Societat: El futur professional