Sergio Montagud.

La Universitat participa en el primer atles genètic de les papallones de la península Ibèrica

Investigadors de l’Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva del Parc Científic de la Universitat de València han participat en l’elaboració del primer atles de la diversitat genètica de les papallones de la península Ibèrica. Els resultats de la recerca liderada per l’Institut de Biologia Evolutiva (CSIC-UPF) s’acaben de publicar a la revista ‘Scientific Reports’, del grup ‘Nature’.

L'equip investigador format per científics de FISABIO, l'UJI i la Universitat de València.

La contaminació atmosfèrica retarda el creixement fetal

Investigadors de la Unitat Mixta en Epidemiologia i Salut Ambiental de la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO), la Universitat Jaume I (UJI) i la Universitat de València han estudiat l’impacte de la contaminació atmosfèrica en el creixement fetal durant l’embaràs. Els resultats demostren que l’exposició materna al diòxid de nitrogen s’associa amb un menor creixement del fetus.

Imatge d'una de les jornades anteriors.

Obert el termini per a inscriure's en les IV Trobades Capital i Ciència

El Parc Científic de la Universitat de València acaba d'obrir el termini per a inscriure's en les IV Trobades Capital i Ciència, un marc de reunió entre emprenedors i inversors que enguany centrarà la seua atenció en el debat entorn de les noves solucions de finançament per a projectes empresarials innovadors. Les jornades se celebraran als llarg de tres dijous consecutius, del 17 de setembre a l'1 d'octubre.

ag.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

La Universitat de València i els seus entorns naturals: El Massís del Caroig

El Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València ens desvetla amb aquesta exposició els trets més importants d’un dels territoris que, a pesar de la seua bellesa i singularitat, continua sent desconegut per molts valencians.

Erasmus en el Territori - L'Albufera

Oberta inscripció en web. Sortida 19 de setembre a les 9h.

Procediment DE4 per a graus

Fins al 25 de setembre està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Procediment DE4 per a màsters

Fins al 20 de setembre està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Nova ubicació del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació des d'agost

El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació es trasllada al Palau de Cerveró (situat a la plaça de Cisneros 4) des del 24 d'agost.

Matrícula oberta dels Tallers de la Nau dels Estudiants

Oberta la matrícula dels cursos de la Nau dels Estudiants que es realitzaran del 7 al 10 de setembre

El Parc Natural de l’Albufera

La Universitat de València i els seus entorns naturals. Exposició

Convocatòria de cursos d'anglès de nivells B1 i B2

Cursos d'anglès per a estudiants de 1r i 2n de grau de la Universitat de València

Norman Bethune. L’empremta solidària

Exposició de fotografia sobre la vida del cirugià

Emergents

Ajudes a projectes de creativitat, innovació i inclusió sociocultural

Inscripció al Tastallengües de setembre de 2015

Trobada en la qual es reuneixen els estudiants valencians i internacionals per compartir llengües i cuina.

Preinscripció als 108 màsters oficials

La Universitat de València obri el termini de preinscripció per als màsters oficials del curs 2015-2016.

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès

Enquesta de satisfacció de titulats/des

Egressats/des de títols de grau o de màster oficial disposen de qüestionaris per mostrar en quina mesura estan satisfets/es amb la titulació cursada.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Cursos d'anglès

Estudiants de 1r i 2n de grau UV

La Nau dels Estudiants

Matrícula oberta dels Tallers

S. Relacions Internacionals i Cooperació

Trasllat al Palau de Cerveró des del 24 d'agost

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;La Universitat de València
Imatge de la portada del video;Universitat i Societat: El talent i l'esperit investigador
Imatge de la portada del video;Universitat i Societat: El futur professional

La Universitat de València

Vídeo institucional de la Universitat de València en el qual es mostra una visió actual de la institució, els seus serveis, les instal·lacions docents i d'investigació i activitats i espais oberts a la societat.

Universitat i Societat: El talent i l'esperit investigador

Sèrie de nou vídeos centrats en la relació i compromís de la Universitat amb la societat. La missió del format és traslladar a la societat l'important esforç que desenvolupa la Universitat més enllà de les seues funcions de docència, recerca, transferència de coneixement i cultura.

Universitat i Societat: El futur professional