Portada de Pasajes.

La revista ‘Pasajes’ dedica un dossier a 1914, “el començament de la catàstrofe europea”

La revista de pensament contemporani ‘Pasajes’, editada per la Universitat de València, dedica un monogràfic a la Primera Guerra Mundial, en el centenari d'una conflagració que va inaugurar un cicle autodestructiu catastròfic a Europa. L’historiador Pedro Ruiz Torres, director de la revista, traça una panoràmica de les causes i conseqüències del conflicte, i repassa les aportacions historiogràfiques recents més significatives.

D'esquerra a dreta, Esteban Morcillo i Daniel Ramón.

L’empresa Biópolis SL renova el seu compromís amb la Universitat de València en el foment de les vocacions científiques

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, i el conseller delegat de Biópolis SL, Daniel Ramón, han signat la renovació del conveni que té com a objectiu patrocinar la participació de l’equip València/Biocampus de la Universitat de València en el concurs internacional de biologia sintètica iGEM organitzat pel MIT de Boston.

Estudiants, tractant atletes.

Estudiants de Fisioteràpia assistiran els corredors de la marató de muntanya Mamova

Estudiants del Grau de Fisioteràpia de la Universitat de València acudiran el dia 20 d'abril a la quarta edició de Mamova, marató de muntanya de València que per la comarca dels Serrans, recorrerà les muntanyes i les poblacions de la Pobleta, Andilla, Osset i Artaj. Els estudiants aplicaran estiraments i massatges als corredors.

Agenda UV

agenda completa

ENVIA ESDEVENIMENT

La Cruïlla d'Europa. Llums i ombres per a un futur comú.

Obert termini d'inscripció per a aquesta jornada a l'Eliana

Ajudes a Projectes de Cooperació

Ajudes a Projectes de Cooperació, Educació per al Desenvolupament i Sensibilització per a Associacions i Col·lectius d'estudiants de la Universitat de València.

La Universitat de València y sus entornos comarcales: El Alto Turia Valenciano

Exposició a Titaguas. Inauguració el dia 15 d'abril a les 19.00 hores. Consulteu els horaris.

La cruïlla d'Europa, llums i ombres per a un futur comú

Oberta la inscripció per a aquesta jornada formativa

"La cruïlla d'Europa. Llums i ombres per a un futur comú"

Obert termini d'inscripció per aquesta jornada.

Arqueologia: visions del passat pensant en el futur

Exposició a Sagunt. Inauguració 10 d'abril, 19,30 h

Fanny Galera. Ilusiones

Inauguració de l'exposició dia 9 d'abril a les 19,30 h. Exposició coordinada pel Centre de Documentació d'Art Valencià Contemporani

Preinscripció a Màsters oficials en el curs 14-15

La Universitat de València ja ha obert el termini de preinscripció a màsters oficials per al proper curs acadèmic 14-15

Programa de Mobilitat Erasmus Pràctiques per al Curs Acadèmic 2013-2014

La Universitat de València convoca 150 beques per a l’alumnat que desitge realitzar les pràctiques curriculars integrades en empreses europees. Termini obert.

Dissabtes d'informació

Adreçat a futurs estudiants

Erasmus Pràctiques

Programa de mobilitat. 150 beques

Preinscripció oberta

Màsters Oficials 2014-2015

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Guia d'Alimentació Saludable
Imatge de la portada del video;Divulga 15. Internet de les Coses i plantes carnívores
Imatge de la portada del video;Entrevista a Manuel Vicent

Guia d'Alimentació Saludable

Dins del seu programa estratègic Campus Sostenible i Saludable, la Universitat de València ha inclòs una línia d'actuació referida a l'alimentació i la nutrició.

Divulga 15. Internet de les Coses i plantes carnívores

En aquest capítol del Divulga coneixem l'anomenat Internet de les Coses, la xarxa d'objectes quotidians interconnectats, gràcies al treball de dos grups de la Universitat de València que apliquen aquest concepte al manteniment predictiu de les màquines. I ens endinsem en el món de les plantes carnívores en Mite i Ciència.

Entrevista a Manuel Vicent

El reconegut escriptor i periodista polític Manuel Vicent ens parla de la figura de l'expresident Adolfo Suárez, de la crisi de l'actual classe política i periodística i de com la literatura pot explicar tant fets històrics com actuals. Vicent escriu articles d'opinió en diversos mitjans de comunicació i les seues novel·les han... [Llegir més]