Cartell del Concert de Nadal 2014 'El món canta davant d'un bressol'.

L’Orfeó Universitari de València celebra el Nadal amb Charpentier i Armengol amb el seu tradicional concert al Palau de la Música

Dos noms propis destaquen aquest any en el tradicional concert de Nadal que l’Orfeó Universitari de València oferirà, el proper 23 de desembre, a les 20 hores, al Palau de la Música: Marc Antoine Charpentier i Rafael Armengol. ‘El món canta davant d’un bressol’, que compleix la seua 55a edició, s’anuncia enguany d’una manera molt especial: les il·lustracions dels cartells són obra del pintor valencià Rafael Armengol.

Portada d'InfoUniversitat.

Compartir cotxe per a accedir a la Universitat, Campus Jove i Unió d'Estudiants Valencians, Nadal sostenible... en InfoUniversitat

Compartir cotxe per a accedir a la Universitat, la proposta guanyadora als Premis Green Idea 2014; una entrevista a representants dels sindicats d'estudiants Campus Jove i Unió d'Estudians Valencians; o l'alumna graduada guanyadora del premi al millor expedient acadèmic de la Facultat de Magisteri el curs 2013-2014. Són alguns dels temes del número 81 d'InfoUniversitat.

Inauguració de l'exposició sobre el 0,7, a la Facultat de Farmàcia.

Presentada la iniciativa sobre voluntariat de cooperació per al PDI i el PAS de la Universitat de València

La jornada de la I Setmana de la Cooperació d’aquest dimecres s’ha desenvolupat a la Facultat de Ciències Socials (Campus dels Tarongers) i ha acollit, entre altres activitats, una conferència de Ximo García Roca, expert en voluntariat internacional i cooperació al desenvolupament. Dins d’aquest context ha estat presentada la iniciativa sobre voluntariat de cooperació per al PDI i el PAS de la Universitat de València.

des.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

‘La bella i la bèstia’ en ‘Un Nadal de cine a Ontinyent’

Cinema en valencià Entrada gratuïta amb el carnet de la Universitat de València (més un acompanyant)

Arquitecturas cinéticas.

Tercera exposició d'art contemporani valencià de la temporada a Ademuz Espai d'Art, de la guanyadora del XV Premi de la Real Acadèmia de Belles Arts. Exposició a l'AEA de Carolina Valls.

Matrícula oberta Tallers d'Aula Oberta d'Escriptura Creativa

Matrícula oberta fins al 15 de febrer de 2015

Itineraris de col·lecció: obres escollides de la Colección Fundación Coca-Col

Mostra d'obres de la Col·lecció Fundació Coca-Cola. La Nau

Inscripció per a la formació de representants dels estudiant i les estudiantes

L’assistència a aquest curs és un requisit per obtenir reconeixement acadèmic per tasques de representació i participació en òrgans de govern de la Universitat

Convocatòria Fira-Concurs Experimenta 2015

Els participants poden concebre un projecte experimental o tecnològic que pose de manifest algun principi físic o la seua aplicació i exposar-lo

Relacions de Gènere

Matrícula oberta de 4 assignatures de Relacions de Gènere, adaptades a cada branca de coneixement, es podran incorporar a l'expedient acadèmic com 6 crèdits ECTS

Artigiani. Occhi, Mani, Luoghi

Fotografies de Francesco Filangeri

VLC-Bioclínic. Ajudes per a projectes conjunts d’Investigació UV-INCLIVA

Publicació i obertura de termini. Convocatòria d'Ajudes per a la realització de projectes col·laboratius Programa VLC-Bioclinic – Supprograma A. Fins al 30 de desembre de 2014

Enquestes d'avaluació del professorat

Del 24 de novembre al 31 de desembre, l'alumnat de grau i màster té obertes en secretaria virtual enquestes per avaluar el professorat del primer quadrimestre.

Curs de seguretat i salut en el treball (on line)

Curs semipresencial dirigit a PAS i PDI impartit en els tres campus de la Universitat de València.

Programa "Estudia a la Facultat d'Economia"

Campanya per a donar a conèixer l'oferta formativa de la Facultat d'Economia als centres d'ensenyament secundari de la província de València

Stanbrook, 1939. L’exili republicà cap al nord d’Àfrica

Exposició sobre la proesa del Stanbrook a La Nau. Prorrogada fins el 18 de gener

EX·IL exiliats il·lustrats

Exposició sobre l'exili en La Nau. Prorrogada fins el 18 de gener.

20 Anys Tendint Ponts i Forjant Benestar

Congrés 20 aniversari CCIV. La Nau

A la UV

I Setmana de la Cooperació Universitària al Desenvolupament

UV-INCLIVA

Ajudes per a projectes conjunts d’Investigació

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Enquestes d'avaluació docent en la UV
Imatge de la portada del video;Divulga 30. Beneficis del caqui i la química de l'amor
Imatge de la portada del video;Entrevista a Amelia Valcárcel

Enquestes d'avaluació docent en la UV

Vídeo on s'explica la utilitat, com emplenar-les i algunes característiques de les enquestes d'avaluació docent a la Universitat de València (UV)

Divulga 30. Beneficis del caqui i la química de l'amor

En el programa 30 de Divulga parlem amb la catedràtica de Química Mª Luisa Cervera sobre les propietats i beneficis del caqui recollits en un estudi publicat a la revista Food Chemistry. I en Mite i Ciència descobrim la química que hi ha darrere de sentiments com l'amor i la felicitat.

Entrevista a Amelia Valcárcel

Amelia Valcarcel,Catedràtica de Filosofia, Moral i Política ens exposa el seu punt de vista sobre Ètica, religió i democràcia, en un moment en el qual sembla que aquests tres factors socials no estan en el seu millor moment. Sorgeix el dubte sobre els canvis als quals s'ha de sotmetre la ciutadania per a fer front als reptes... [Llegir més]