La regidora de Gandia Laura Morant (esquerra) i Josep Montesinos.

Montesinos i Morant celebren “l’èxit” de la 32 Universitat d’Estiu de Gandia amb uns 600 alumnes matriculats

La Universitat d’Estiu de Gandia (UEG) ha arribat aquest dimarts a la seua fi i hui ha estat moment de fer balanç. Josep Montesinos, director del Centre de Gandia de la Universitat de València, i Laura Morant, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Gandia, han comparegut davant dels mitjans per a realitzar un balanç d’aquesta 32 edició que ambdós han qualificat de “totalment exitosa”.

El professor Luis Gómez Chova.

Google finança un projecte d’Observació de la Terra de la Universitat

El projecte ‘Cloud detection in the Cloud’, de Luis Gómez Chova (ETSE-LPI), ha sigut premiat amb el Google Earth Engine Awards, reconeixement que la multinacional atorga cada any des del seu programa de col·laboració amb universitats i centres de recerca. El projecte destinarà 60.000 dòlars a desenvolupar un algorisme automàtic de detecció de núvols per a satèl·lits d’observació de la Terra.

El rector Esteban Morcillo (esquerra) i José Luis Moreno, vicepresident de Capgemini.

La Universitat de València i l’empresa Capgemini creen la Càtedra per a la innovació en el desenvolupament del programari

La Universitat de València i l’empresa Capgemini, un dels principals proveïdors mundials de consultoria, tecnologia i ‘outsourcing’, han signat aquest dimecres un conveni per a la creació de la Càtedra Capgemini-Universitat de València a la innovació en el desenvolupament del programari.

jul.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Erasmus en el Territori - L'Albufera

Oberta inscripció en web. Sortida 19 de setembre a les 9h.

Procediment DE4 per a graus

Fins al 25 de setembre està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Campionat d’Europa d’Handbol Junior Femení

La Universitat acull l’europeu d’handbol sub19.

Procediment DE4 per a màsters

Fins al 20 de setembre està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Nova ubicació del Servei de Relacions Internacionals i Cooperació des d'agost

El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació es trasllada al Palau de Cerveró (situat a la plaça de Cisneros 4) des del 24 d'agost.

Matrícula oberta dels Tallers de la Nau dels Estudiants

Oberta la matrícula dels cursos de la Nau dels Estudiants que es realitzaran del 7 al 10 de setembre

Cavanilles/Stübing. Un camí, dues mirades

Exposició al Centre Internacional de Gandia de la Universitat de Valencia

El Parc Natural de l’Albufera

La Universitat de València i els seus entorns naturals. Exposició

Convocatòria de cursos d'anglès de nivells B1 i B2

Cursos d'anglès per a estudiants de 1r i 2n de grau de la Universitat de València

Procediment OE4 per a graus i màsters

Del 29 de juny al 31 de juliol està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de programació docent (OE4).

Norman Bethune. L’empremta solidària

Exposició de fotografia sobre la vida del cirugià

Emergents

Ajudes a projectes de creativitat, innovació i inclusió sociocultural

Univers Santos. El fervor de la perseverança en Carles Santos

Exposició sobre la obra de Carles Santos

Tallers intensius de llengües i cultures - Juliol de 2015

Tallers gratuïts adreçats a la comunitat universitària.

Inscripció al Tastallengües de setembre de 2015

Trobada en la qual es reuneixen els estudiants valencians i internacionals per compartir llengües i cuina.

Mavi Escamilla Món B

Exposició de dibuixos i pintures a La Nau

Preinscripció als 108 màsters oficials

La Universitat de València obri el termini de preinscripció per als màsters oficials del curs 2015-2016.

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès

Enquesta de satisfacció de titulats/des

Egressats/des de títols de grau o de màster oficial disposen de qüestionaris per mostrar en quina mesura estan satisfets/es amb la titulació cursada.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Cursos d'anglès

Estudiants de 1r i 2n de grau UV

La Nau dels Estudiants

Matrícula oberta dels Tallers

S. Relacions Internacionals i Cooperació

Trasllat al Palau de Cerveró des del 24 d'agost

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;La Universitat de València
Imatge de la portada del video;Universitat i Societat: El talent i l'esperit investigador
Imatge de la portada del video;Universitat i Societat: El futur professional

La Universitat de València

Vídeo institucional de la Universitat de València en el qual es mostra una visió actual de la institució, els seus serveis, les instal·lacions docents i d'investigació i activitats i espais oberts a la societat.

Universitat i Societat: El talent i l'esperit investigador

Sèrie de nou vídeos centrats en la relació i compromís de la Universitat amb la societat. La missió del format és traslladar a la societat l'important esforç que desenvolupa la Universitat més enllà de les seues funcions de docència, recerca, transferència de coneixement i cultura.

Universitat i Societat: El futur professional