Pep Gimeno, Botifarra.

La Universitat de València estrena, dimarts 29 d’abril, un documental sobre Pep Gimeno, ‘Botifarra’

La Universitat de València presentarà dimarts dia 29 d’abril, a l’Aula Magna de La Nau, el documental ‘Pep Gimeno, ‘Botifarra’, el cant de les arrels’, que ha estat produït per TV3 i Òptim TV, amb la col·laboració de la pròpia Universitat. El 30 d’abril es presentarà a Xàtiva.

El grup investigador valencià.

Investigadors valencians desenvolupen un nou detector per a mesurar un procés radioactiu fonamental en centrals nuclears

Investigadors de l’Institut de Física Corpuscular (IFIC) han desenvolupat un nou detector per a mesurar la desintegració beta, un dels processos de desintegració radioactiva que es produeixen en el nucli atòmic. Aquest sistema aporta noves dades per a entendre els processos que es produeixen a l’interior d’un reactor nuclear.

Imatge de recurs d'una càmera de televisió.

Les possibilitats de futur d’una televisió pública valenciana, a debat en La Nau

La indústria audiovisual valenciana, en col·laboració amb la Universitat de València, ha organitzat un ampli debats centrat en les possibilitats de futur de la televisió pública valenciana. La sessió està programada per a dimarts 29 d’abril a l’Aula Magna de la Universitat de València (Centre Cultural de La Nau. C/ De la Universitat, 2), a partir de les 9:30 hores.

Agenda UV

agenda completa

ENVIA ESDEVENIMENT

‘Soshite chichi ni naru’ [De tal pare tal fill] (VOS) a Ontinyent

Versió original en japonès subtitulada en valencià. Entrada gratuïta amb el carnet de la Universitat de València (més un acompanyant)

La Cruïlla d'Europa. Llums i ombres per a un futur comú.

Obert termini d'inscripció per a aquesta jornada a l'Eliana

Ajudes a Projectes de Cooperació

Ajudes a Projectes de Cooperació, Educació per al Desenvolupament i Sensibilització per a Associacions i Col·lectius d'estudiants de la Universitat de València.

La cruïlla d'Europa, llums i ombres per a un futur comú

Oberta la inscripció per a aquesta jornada formativa

"La cruïlla d'Europa. Llums i ombres per a un futur comú"

Obert termini d'inscripció per aquesta jornada.

Arqueologia: visions del passat pensant en el futur

Exposició a Sagunt. Inauguració 10 d'abril, 19,30 h

Fanny Galera. Ilusiones

Inauguració de l'exposició dia 9 d'abril a les 19,30 h. Exposició coordinada pel Centre de Documentació d'Art Valencià Contemporani

La ciutat com a contexte creatiu

Oberta inscripció seminari

Grafiti, postgrafiti i Street Art

Oberta inscripció al seminari convalidable per 2 crèdits.Campus Tarongers

1840. La Rosa Secreta: vinyetes victorianes. Un vitage del llapis al cómic

Exposició de vinyetes victorianes en la Facultat de Magisteri

Exposició L'Home i la Pedra

En aquesta segona exposició de “L’home i la pedra”, organitzada per la Universitat de València, dedicada a “l’habitatge temporal” hi ha exemples de bombos, casetes, chozos, barraques, bories, cabanes i corrals de llocs pròxims i llunyans: Espanya (Ciudad Real, Albacete, Mallorca), Portugal, França i l’Argentina.

Exposició 'Ciència i Cultura en la Guerra. Institut Estudis Valencians 1937-38'

La mostra, organitzada per la Universitat i CSIC, s'inaugura el 3 d'abril a les 20h a l'IHMC López Piñero (Palau Cerveró)

Elías Tormo y el I Centenario de la Historia del Arte en la Universidad española

Exposició al Centre Internacional de Gandia. Inauguració el 27 de març a les 12.00 hores

Preinscripció a Màsters oficials en el curs 14-15

La Universitat de València ja ha obert el termini de preinscripció a màsters oficials per al proper curs acadèmic 14-15

Programa de Mobilitat Erasmus Pràctiques per al Curs Acadèmic 2013-2014

La Universitat de València convoca 150 beques per a l’alumnat que desitge realitzar les pràctiques curriculars integrades en empreses europees. Termini obert.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Curs Anglés A1

Presentació dels conceptes bàsics de l'anglés per aquells que volen iniciar-se en aquest idioma.

Dissabtes d'informació

Adreçat a futurs estudiants

Erasmus Pràctiques

Programa de mobilitat. 150 beques

Preinscripció oberta

Màsters Oficials 2014-2015

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Guia d'Alimentació Saludable
Imatge de la portada del video;Divulga 15. Internet de les Coses i plantes carnívores
Imatge de la portada del video;Entrevista a Manuel Vicent

Guia d'Alimentació Saludable

Dins del seu programa estratègic Campus Sostenible i Saludable, la Universitat de València ha inclòs una línia d'actuació referida a l'alimentació i la nutrició.

Divulga 15. Internet de les Coses i plantes carnívores

En aquest capítol del Divulga coneixem l'anomenat Internet de les Coses, la xarxa d'objectes quotidians interconnectats, gràcies al treball de dos grups de la Universitat de València que apliquen aquest concepte al manteniment predictiu de les màquines. I ens endinsem en el món de les plantes carnívores en Mite i Ciència.

Entrevista a Manuel Vicent

El reconegut escriptor i periodista polític Manuel Vicent ens parla de la figura de l'expresident Adolfo Suárez, de la crisi de l'actual classe política i periodística i de com la literatura pot explicar tant fets històrics com actuals. Vicent escriu articles d'opinió en diversos mitjans de comunicació i les seues novel·les han... [Llegir més]