Detall del cartell de la XXXI UEG.

La Universitat d’Estiu de Gandia tanca la XXXI edició que ha tingut més de 600 matrícules, el doble que l’any passat

El director del Centre Internacional de Gandia de la Universitat de València, Josep Montesinos, i la regidora d’Educació de l’Ajuntament de la localitat, Marta Cháfer, han fet balanç, aquest dimecres, de la XXXI edició de la Universitat d’Estiu de Gandia (UEG). Tant Montesinos com Cháfer s’han mostrat satisfets amb el resultat obtingut, que ha comptat amb més de 600 matrícules, el doble que l’any passat.

Centre Manuel Sanchis Guarner.

Convocades les ajudes per al desenvolupament de la innovació educativa en el curs acadèmic 2014/2015

El Vicerectorat de Polítiques de Formació i Qualitat Educativa de la Universitat de València ha publicat amb data 28 de juliol de 2014 la resolució provisional dels subprogrames DocenTIC, Finestra Oberta, DocInvest i OCW. Aquesta serà comunicada individualment als responsables de cada sol·licitud, amb indicació dels criteris de valoració i, si escau, els conceptes específics a què es pot dedicar el finançament concedit.

Rectorat de la Universitat.

La Universitat de València presenta la seua oferta formativa i investigadora en el Spain Campus de Sant Francisco

La Universitat de València ha presentat la seua oferta formativa i investigadora en el Spain Campus de Sant Francisco. L’esdeveniment, organitzat per l’ICEX i la Lliga de Futbol Professional, va reunir empreses innovadores de base tecnològica, universitats i representants de l’esport espanyol en la ciutat de Sant Francisco. L’activitat, denominada Spain Experience, va atraure potencials estudiants de postgrau.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Participa en Green Idea UV i guanya 600€

La Universitat de València busca idees, projectes i accions innovadores que puguen servir per a millorar la gestió sostenible dels seus campus universitaris

Sol·licitud d'articles per a un Monogràfic Temàtic d'@tic Primavera 2015

Fins al 10 de setembre @tic, revista d'innovació educativa, convida a l'enviament d'articles sobre Avaluació per competències en Educació Superior.

Tallers de La Nau dels Estudiants edició de setembre

El procés de matrícula es realitza des de la Seu Electrònica de la Universitat de València, ENTREU del 21 de juliol al 2 de setembre.

Paratges naturals municipals. Una eina per a la conservació mediambiental?"

Inscripció oberta. Jornada al Jardí Botànic

La Universitat de València y sus entornos comarcales: El Alto Turia Valenciano

Exposició sobre el Alto Turia Valenciano a Gestalgar. Inauguració el dia 15 de juliol.

50 anys en cartellera. La Turia, 1964-2014

Exposició amb motiu del cinquentenari de la cartellera

El Arca de No-es

Exposició. Text d'Ana Luisa Ramírez.Il·lustracions de Carmela Mayor. Inauguració, 25 de juny a les 20 h.

La Universitat de València i els seus entorns naturals

Exposició sobre el Parc Natural de Xera-Sot de Xera. Inauguració 25 de juny a les 18:00 h.

Un conte de fantasmes per a adults

Exposició de Chema López a La Nau

Dones: territoris artístics de resistència

Mostra d'una selecció d'obres de dones artistes

Preinscripció a Màsters oficials en el curs 14-15

La Universitat de València ja ha obert el termini de preinscripció a màsters oficials per al proper curs acadèmic 14-15

Incentius per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis i articles

Ajuts per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis doctorals i articles d’investigació o divulgació, per al personal, becaris d’investigació UV.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Green Idea 2014

Concurs d'idees

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Oberta la inscripció als tallers

Erasmus Pràctiques

Obert termini sol·licitud 2014-2015

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Divulga 24. Cuidar la pell i seqüència Fibonacci
Imatge de la portada del video;Entrevista a la professora emèrita Pilar Aznar
Imatge de la portada del video;Dones: Territoris artístics de resistència

Divulga 24. Cuidar la pell i seqüència Fibonacci

En el Divulga d'aquesta setmana el doctor Vilata, catedràtic de Dermatologia, ens adverteix dels perills per a la pell amb l'arribada de l'estiu. I en Mite i Ciència descobrim la misteriosa seqüència Fibonacci.

Entrevista a la professora emèrita Pilar Aznar

Entrevistem la catedràtica de Teoria de l'Educació, ara professora emèrita, Pilar Aznar, que ens parla sobre la importància d'educar en la sostenibilitat i la igualtat. Pilar Aznar és la coordinadora dels programes d'educació i sostenibilitat de Campus Sostenible.

Dones: Territoris artístics de resistència

La Nau acull l'exposició 'Dones: territoris artístics de resistència', una selecció d'obres fetes per onze dones que reflexionen amb el seu exercici i quefer artístic sobre la societat i la cultura que hem heretat i volem millorar.