Cartell informatiu de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes.

Oberta la matrícula de la nova edició de tallers de La Nau dels Estudiants, que se celebrarà en setembre

La Delegació per a Estudiants i el Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi) proposen a l’estudiantat de la Universitat una nova edició de l’Espai de Formació La Nau dels Estudiants i les Estudiantes, amb 20 tallers que se celebraran la setmana del 8 a l’11 de setembre al Campus dels Tarongers i en els quals podran participar 500 estudiants i estudiantes universitàries. La matrícula està oberta, i es pot realitzar telemàticament.

Portada del número 46 de la revista 'L'Espill'.

El nou número de ‘L’Espill’ dedica un especial a les noves formes del nacionalisme espanyol

La revista ‘L’Espill’, fundada per Joan Fuster, ha publicat el número 46, el de primavera 2014, que dedica el dossier central a ‘Noves formes del nacionalisme espanyol’. Analitza la singularitat d’un nacionalisme no-nacionalista, els discursos de legitimació, les pràctiques efectives de recentralització i altres aspectes significatius, com la política lingüística. Hi escriuen Xacobe Bastida, Marc Sanjaume, Ivan Serrano i Jordi Muñoz.

Rosa Maria Calaf.

Els mitjans i l’agenda internacional per al desenvolupament humà, a debat a Gandia

La Universitat d’Estiu de Gandia ha acollit aquest divendres, 25 de juliol, la presentació dels cursos ‘Els mitjans de comunicació: veritat, ficció i entreteniment’, amb la presència de la periodista Rosa Maria Calaf, i ‘La nova agenda internacional per al desenvolupament humà’, amb la participació de Marco Gordillo, de la Coordinadora d’ONG per al desenvolupament a Espanya.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Sol·licitud d'articles per a un Monogràfic Temàtic d'@tic Primavera 2015

Fins al 10 de setembre @tic, revista d'innovació educativa, convida a l'enviament d'articles sobre Avaluació per competències en Educació Superior.

Tallers de La Nau dels Estudiants edició de setembre

El procés de matrícula es realitza des de la Seu Electrònica de la Universitat de València, ENTREU del 21 de juliol al 2 de setembre.

La Universitat de València y sus entornos comarcales: El Alto Turia Valenciano

Exposició sobre el Alto Turia Valenciano a Gestalgar. Inauguració el dia 15 de juliol.

50 anys en cartellera. La Turia, 1964-2014

Exposició amb motiu del cinquentenari de la cartellera

El Arca de No-es

Exposició. Text d'Ana Luisa Ramírez.Il·lustracions de Carmela Mayor. Inauguració, 25 de juny a les 20 h.

Un conte de fantasmes per a adults

Exposició de Chema López a La Nau

The Believers Project. Jordi Pizarro

Exposició fotogràfica a La Nau

Dones: territoris artístics de resistència

Mostra d'una selecció d'obres de dones artistes

Preinscripció a Màsters oficials en el curs 14-15

La Universitat de València ja ha obert el termini de preinscripció a màsters oficials per al proper curs acadèmic 14-15

Matrícula 2014-2015

Estudiants nou ingrés. 22-25 juliol

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Oberta la inscripció als tallers

Erasmus Pràctiques

Obert termini sol·licitud 2014-2015

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Proyecto Clickers
Imatge de la portada del video;ADEIT treballa per a aproximar la UV al seu entorn socioeconòmic
Imatge de la portada del video;Entrevista Grup DocenTIC "INDOFIS"

Proyecto Clickers

Autor: López, Isabel; Ivars, Antonia;

ADEIT treballa per a aproximar la UV al seu entorn socioeconòmic

Els eixos d’actuació són: Formació, especialització i reciclatge d’universitaris i professionals; Pràctiques d’estudiants universitaris en entitats i empreses de la CV i en les d’altres països de la UE; Assessorament per a la recerca d’ocupació o la creació d’empreses; Difusió de la cultura emprenedora; Suport a la innovació i... [Llegir més]

Entrevista Grup DocenTIC "INDOFIS"

Autor: Medina, Pascual; Entrevista al coordinador del Grup d'Innovació en Fisiologia Vascular (INDOFIS),Pascual Medina.