Estudiants, en una imatge d'arxiu.

Hui dilluns arranca el curs en la Universitat per a més de 40.000 estudiants/es

Més de 40.000 estudiants/es comencen les classes en la Universitat de València. D’aquesta xifra, 38.629 corresponen a titulacions de grau (també d’antics plans) i 2.784 són de postgrau. Les classes per a tots els graus arranquen aquest dilluns, 15 de setembre, mentre que les classes dels màsters ho faran escalonadament a partir d’ara. L’acte solemne d’obertura es va celebrar a La Nau aquest divendres, 12 de setembre.

Moment de la Medalla a Ana Lluch.

El rector reclama la revisió de les mesures excepcionals aplicades a les universitats amb motiu de la crisi

El rector Esteban Morcillo ha reclamat la revisió de les “mesures excepcionals i conjunturals’ que el Govern va aplicar a les universitats amb motiu de la crisi. Les paraules del rector es van escoltar divendres 12 en l’obertura oficial del curs 2014-2015, celebrat a La Nau. En la sessió es va lliurar la Medalla de la institució a la prestigiosa oncòloga Ana Lluch.

Exposició pel Sàhara. Foto: Josep Collado.

El Centre Cultural La Nau acull hui dilluns una subhasta solidària amb el Sàhara

El Centre Cultural La Nau de la Universitat acull hui dilluns, 15 de setembre, a les 19 hores, una subhasta solidària pel Sàhara amb motiu de l’exposició ‘Solidària Artistes valencians amb el Sàhara’, organitzada per la Universitat de València, per iniciativa de la FASPSPV (Federació d’Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí del País València).

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Creador.es

Classes Magistrals de Creador.es a La Nau

Els elements de la creativitat

Oberta inscripció seminari convalidable de 2 crèdits sobre Creativitat i pensament divergent, fins al 31 d'octubre. Es celebra del 3 al 7 novembre

Cine español en los márgenes

Oberta inscripció al seminari de 2 crèdits fins al 8 d'octubre. Es planteja com un seminari de divulgació de la cultura cinematogràfica. Es celebra els dies 13,14,15,22 i 23 d'octubre.

Obert el període d'inscripció per als cursos d'oferta formativa pròpia del SFPIE

El període per a fer la inscripció als cursos en aquesta convocatòria serà des del dia 8 de setembre (des de les 9:00) fins al 19 de setembre (fins a les 14:00)

Paratges naturals municipals. Una eina per a la conservació mediambiental?"

Inscripció oberta. Jornada al Jardí Botànic

Participa en Green Idea UV i guanya 600€

La Universitat de València busca idees, projectes i accions innovadores que puguen servir per a millorar la gestió sostenible dels seus campus universitaris

Preinscripció Doctorats

Termini obert per a la preinscripció als programes de Doctorat de la Universitat de València

Incentius per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis i articles

Ajuts per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis doctorals i articles d’investigació o divulgació, per al personal, becaris d’investigació UV.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

SFPIE

Inscripció oberta als cursos de formació pròpia

Green Idea 2014

Concurs d'idees

Preinscripció Doctorats

Obert el termini

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Divulga 27. Ciència en la taula i el son
Imatge de la portada del video;Entrevista a Petra Mª Pérez sobre els jocs en l'educació
Imatge de la portada del video;I Congrés De la Xarxa Espanyola de Filosofia

Divulga 27. Ciència en la taula i el son

En l'últim Divulga d'aquesta temporada parlem de ciència en un àmbit poc habitual, en la taula i sobre les seues possibles aplicacions a l'hora de cuinar a casa o a restaurants. En la secció Mite i Ciència descobrim l'important paper que juga en el nostre organisme la funció de dormir.

Entrevista a Petra Mª Pérez sobre els jocs en l'educació

Hui parlem amb la Catedràtica de Teoria de l'Educació de la Universitat de València, Petra María Pérez, sobre la importància del joc en l'educació i en el procés d'aprenentatge. Ella és investigadora de l'Institut de Creativitat i Innovació Educatives i membre de la Reial Acadèmia de Ciències Morals i Polítiques.

I Congrés De la Xarxa Espanyola de Filosofia

Donar resposta als problemes del món contemporani des d?una perspectiva filosòfica. Aquest és el repte del I Congrés de la Xarxa Espanyola de Filosofia que se celebra a la Universitat de València del 3 al 5 de setembre sota el títol ?Els reptes de la Filosofia en el segle XXI?.