Vicent Horcas, Laura Raga.

L’Aprenentatge-Servei, una nova proposta educativa que comença a implementar-se a la Universitat

Laura Raga, vicedegana de la Facultat de Filosofia i Ciències de l’Educació de la Universitat de València, i Vicent Horcas, professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar, han explicat als mitjans aquest divendres els temes que han abordat al curs que imparteixen a la Universitat d’Estiu de Gandia durant els dies 22 i 23 d’aquest mes, titulat ‘És hora de transformar l’escola. Educació per a la ciutadania en una societat global’.

Imatge del Circ de la Frontera.

La gira ‘Las pequeñas Europas’ de Escena Erasmus tanca l’edició amb més de 5.300 persones de públic

El programa teatral, ‘Las pequeñas Europas’ d’Escena Erasmus, produït per la Universitat i l’Àrea de Cultura de la Diputació ha recorregut 1.858 quilòmetres de la província i ha visitat Ademús, el Villar, València, Riba-roja de Túria , Requena, Polinyà de Xúquer, Ontinyent, Quart de Poblet, Fontanars dels Alforins, Camporrobles, L’Eliana, Alzira, Alfarb, Ròtova, Llíria, Vallada, Emperador, Macastre i Gandia.

José Miguel Soriano.

Presentat a Alboraia un llibre sobre l’orxata i la xufa editat per la Universitat

La Universitat, l’Ajuntament d’Alboraia i el Consell Regulador de la Denominació d’Origen Xufa han presentat aquest dimecres a Alboraia ‘El Gran Libro de la Horchata y la Chufa’, dirigit pel professor de la Universitat José Miguel Soriano. L’obra s’ha proclamat guanyadora dels premis Gourmand World Cookbook Awards, considerats com els Oscar de la Gastronomia, en la categoria Best Non Alcoholic Book.

jul.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Nightcrawler (Dan Gilroy, 2014)

Nits de cinema al claustre de la Nau

Inscripció per al 7é Passeig Saludable

El diumenge 2 d’octubre té lloc el 7é Passeig Saludable de La Nau Gran. Anima’t a participar en aquesta activitat solidària i saludable.

Matrícula del Primer Curs dels Itineraris de La Nau Gran

La UV obri el termini de matrícula del Primer curs dels Itineraris de la Nau Gran per al curs acadèmic 2016-2017

Convocatòria University Junior International Entrepreneurs 2016

I Edició del programa University Junior International Entrepreneurs. Dos mesos en empreses/entitats europees amb la finalitat de desenvolupar una idea de negoci.

Convocatòria de Premis 5UCV Startup

Convocatoria per a premiar projectes d'Start-up i Start-ups amb menys de 4 anys d'activitat promogudes per membres de la Universitat de València

València marítima. Mirades i testimonis

Fotografia històrica dels Poblats Marítims

Inscripció als cursos i tallers de La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Els tallers i cursos es realitzaran durant la setmana del 5 al 8 de setembre. Inscripció oberta

Preinscripció de Doctorat per al curs 2016/2017

Obert el termini de preinscripció per a Doctorat, curs 2016/2017

Tallers intensius de llengües i cultures - juliol de 2016

Les llengües cobertes aquesta edició són: romanès, ucraïnès, txec, eslovac, polonès, italià, francès, alemany, anglès i xinès.

Premis Xavier Gómez i Font a la qualitat lingüística dels treballs de fi de grau i de màster en valencià i en anglès, 2016

Preinscripció als 113 màsters oficials

La Universitat de València obri el termini de preinscripció per als màsters oficials del curs 2016-2017

Incentius a la docència i la recerca en valencià

Incentius per a la qualitat en l'elaboració en valencià de materials docents, tesis doctorals i articles d'investigació i divulgació científica.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Art i Propaganda. Cartells de la Universitat de València

Inauguració de l'exposició: 15 de julio, 18 hores

El cinema com a eina de transformació global i local

Inscripció oberta. Coordinadors: Josep V. García Raffi, Helena Rausell Guillot. Gandia.

L’estudi del territori dins de l’aprenentatge escolar

Inscripció oberta. Coordinador: Xosé Manuel Souto González. Gandia.

L’organització territorial valenciana: el procés de comarcalització

Inscripció oberta. Coordinador: Joan C. Membrado Tena. Gandia.

Introducció al mindfulness en l’empresa: cap a una gestió positiva de l’estrès

Coordinadora: Antonia Sajardo Moreno. Inscripció oberta. Gandia.

Aproximació al patrimoni cultural de les comarques centrals valencianes

Curs dirigit al col·lectiu Unimajors-Unisocietat. Inscripció oberta. Coordinador: Adrià Besó Ros. Gandia.

+ Vídeos

Imatge de la portada del video; La sostenibilitat: energia i medi ambient
Imatge de la portada del video;La Universitat de València
Imatge de la portada del video;La Universitat presenta el campus científic d'estiu a 30 alumnes que participen en el VLC/Campus

La sostenibilitat: energia i medi ambient

La missió del format és traslladar a la societat l'important esforç que desenvolupa la Universitat més enllà de les seues funcions de docència, recerca, transferència de coneixement i cultura.

La Universitat de València

Vídeo institucional de la Universitat de València en el qual es mostra una visió actual de la institució, els seus serveis, les instal·lacions docents i d'investigació i activitats i espais oberts a la societat.

Un total de 30 alumnes prenen aquesta setmana els laboratoris de la Universitat de València per a experimentar en un dels itineraris que han triat dins del programa del campus científic d'estiu del VLC/Campus. El professorat que coordina els diferents cursos en la Universitat ha presentat l'estudiantat el programa que a més... [Llegir més]