Investigadors de la Universitat en ones gravitatòries.

El Departament d’Astronomia i Astrofísica de la Universitat de València, en grups internacionals que investiguen sobre ones gravitatòries

El Departament d’Astronomia i Astrofísica (DAA) de la Universitat de València, que dirigeix José Antonio Font, participa activament en la modelització numèrica de fonts astrofísiques i cosmològiques de radiació gravitatòria, a través dels grups de recerca ‘Computational Astrophysics and Cosmology’ (COMPAC) i ‘Computer aided modeling of astrophysical plasma’ (CAMAP). La detecció d’ones gravitatòries, anunciada aquest dijous a Washington és el resultat d’una col·laboració internacional multidisciplinar.

El rector Esteban Morcillo lliura l'ipad a l'estudianta guanyadora, Lucía Martínez Gauffin.

L’alumnat de la Universitat valora el Servei de Biblioteques amb 4,10 sobre 5

El Servei de Biblioteques i Documentació en col·laboració amb la Unitat de Qualitat de la Universitat de València ha dut a terme per quart any consecutiu una enquesta de satisfacció entre l’alumnat, el resultat de la qual mostra una valoració mitjana global de 4,10 sobre 5. La finalitat és conéixer l'opinió de l'estudiantat i buscar una millora contínua en la prestació de serveis.

Ramon Llopis.

Un estudi analitza el paper del futbol en la vertebració de la societat europea

La Universitat ha participat en el projecte europeu Football Research in an Enlarged Europe (FREE), amb el qual s’ha pretès aconseguir una millor comprensió de la dimensió social, històrica, cultural, política i antropològica del futbol a l’Europa contemporània. De la recerca s’han derivat recomanacions dirigides als clubs i als organismes de govern del futbol, així com als grups d’aficionats i institucions europees.

feb.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CAEU) Karate

El Campionat Autonòmic d’Esport Universitari de Karate a L'Eliana.

Erasmus al Territori - Sagunt

Oberta inscripció en web

Cavanilles / Stübing. Un camí, dues mirades

Exposició al MAOVA d'Ontinyent

Història Natural. La col·lecció infinita.

Inauguració de l'exposició de Nuria Rodríguez

Enquesta de satisfacció d'estudiants/es amb els màsters

Els estudiants i les estudiantes que tenen pròxima la finalització dels seus estudis de màster oficial disposen de qüestionaris per opinar sobre el títol.

La Nau dels Estudiants Edició febrer/abril 2016

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes ofereix 17 cursos i tallers que tindran lloc a febrer i abril al campus de Tarongers. Matrícula oberta

Procediment DE4 per a graus i màsters

Fins al 20 de febrer està actiu en la plataforma del SGIC el procediment de gestió i revisió de les práctiques externes curriculars (DE4).

Tallers de llengües i cultures - primavera de 2016 Ara, també búlgar i xinès!

Les llengües aquesta edició són: búlgar, ucraïnès, txec, rus, francès, italià, alemany i xinès. Tindran lloc entre el 15 de febrer i el 20 de maig de 2016.

Aula Oberta d'Escriptura Creativa

1er termini de matrícula destinat als estudiants de la Universitat de València i participants de la Nau Gran: Del 18 de desembre de 2015 al 14 de febrer.

Curs de formació de representants d'estudiants

Inscripció oberta. El curs està dirigit a estudiants i estudiantes que han estat elegits com a representants en el curs 2015-2016.

Erasmus + 2016 Convocatòria projectes a professors

La Comissió Europea ha publicat en el Diari Oficial de la Unió Europea del 20 d'octubre de 2015, la Convocatòria del Programa Erasmus+ per a l'any 2016.

‘Vània’ al Teatre Rialto

50% de descompte amb carnet UV-EG (aplicable també a un acompanyant). I els dies 4 i 5 de febrer, preu especial: entrada 5€ amb el carnet UV (+ 1 acompanyant). Consulteu horaris.

La Nau dels Estudiants

Matrícula Oberta

Visites a la Universitat

Programa Conèixer. 16-18 de febrer

Enquestes satisfacció màsters

Per a estudiants. Fins al 6 de març

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;La Universitat se suma al repte d'Ecovidrio per a reciclar al voltant de 4.000 quilos de vidre.
Imatge de la portada del video;Estudiants del Màster en Continguts i Formats Audiovisuals
Imatge de la portada del video;180 anys del retorn del Beagle

Incentivar el reciclatge de vidre a través d'una competició entre les universitats valencianes és la proposta de 'The Vidreo Games-El Repte del vidre' un concurs organitzat per Ecovidrio al qual s'ha suma aquesta setmana la Universitat de València. L'objectiu de la nostra institució: recuperar més de quatre mil quilos de vidre,... [Llegir més]

Estudiants del Màster en Continguts i Formats Audiovisuals

Entrevista als egressats Alex Garzó i Raúl Molina del Màster en Continguts i Formats Audiovisuals de la Universitat de València, on ens expliquen l'experiència d'afrontar el món real una vegada acabats els estudis.

180 anys del retorn del Beagle

El 12 de febrer de 1809 naixia a Shrewsbury (Shropshire, Anglaterra) Charles Darwin. El 1831 el jove naturalista salpava de la badia de Plymouth a bord del Beagle, en un viatge que va durar cinc anys, fins el 2 d'octubre de 1836, quan arribà a Falmouth. Així doncs, el 2016 celebrem 180 anys del seu retorn.