Miguel Ángel Aloy.

Conferència sobre les erupcions gamma i la seua relació amb la Relativitat, hui a La Nau, en el Congrés de Gravitació

Davant la proximitat del centenari del naixement de la Teoria de la Relativitat d’Einstein, que se celebrarà el pròxim any 2015, la Universitat de València acull hui, 2 de setembre, la conferencia ‘Relativitat i Erupcions de Rajos Gamma: un matrimoni molt ben avingut’, a càrrec del professor del Departament d’Astronomia i Astrofísica de la Universitat de València Miguel Ángel Aloy.

Imatge d'un dofí.

Experts de tot el món analitzen el futur dels mamífers marins i del seu ecosistema

Al llarg d'aquesta setmana se celebra a València el X Seminari Europeu sobre Mamífers Marins, una trobada dedicada a la biologia i conservació d'aquestes espècies i als riscos mediambientals per als seus espais naturals. Dirigit pels professors Juan Antonio Raga (Universitat de València) i Peter Evans (Universitat de Bangor, Regne Unit), el congrés té lloc a la UIMP i es completa amb estades en laboratoris de la Universitat.

Raúl J. Sales Sevilla.

Una pel·lícula de Raúl J. Sales, de la Universitat de València, finalista en la Biennal Internacional de Cinema Científic de Ronda

La pel·lícula ‘Exploració de genoll’, dirigida per Raúl Javier Sales Sevilla, tècnic del Departament de Cirurgia de la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València, ha sigut seleccionada com una de les 30 obres finalistes en la Biennal Internacional de Cinema Científic (BICC) Ronda 2014.

Agenda UV

+ esdeveniments

ENVIA ESDEVENIMENT

Esport tradicional valencià i territori

Exposició sobre l'esport valencià a Massamagrell

Paratges naturals municipals. Una eina per a la conservació mediambiental?"

Inscripció oberta. Jornada al Jardí Botànic

Els horts urbans, una resposta social

Oberta inscripció web de la jornada: Els horts urbans, una resposta social. Es celebra 11 de setembre al Jardí Botànic de València

Convocatòria innovació educativa 2014-2015

Ja es pot consultar la convocatòria d'ajudes d'innovació educativa per al proper curs.

Participa en Green Idea UV i guanya 600€

La Universitat de València busca idees, projectes i accions innovadores que puguen servir per a millorar la gestió sostenible dels seus campus universitaris

Sol·licitud d'articles per a un Monogràfic Temàtic d'@tic Primavera 2015

Fins al 10 de setembre @tic, revista d'innovació educativa, convida a l'enviament d'articles sobre Avaluació per competències en Educació Superior.

Un conte de fantasmes per a adults

Exposició de Chema López a La Nau

Dones: territoris artístics de resistència

Mostra d'una selecció d'obres de dones artistes

Incentius per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis i articles

Ajuts per a l'elaboració en valencià de materials docents, tesis doctorals i articles d’investigació o divulgació, per al personal, becaris d’investigació UV.

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València. 2. Medicina i societat

Mostra permanent d'objectes i instruments a la Facultat de Medicina

Col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València 1. Ciència i societat

Estarà oberta al públic de dilluns a divendres de 9 a 20 hores, en la sala d'exposicions del Palau de Cerveró (Plaça Cisneros, 4, València)

Green Idea 2014

Concurs d'idees

La Nau dels Estudiants i les Estudiantes

Oberta la inscripció als tallers

+ Vídeos

Imatge de la portada del video;Divulga 24. Cuidar la pell i seqüència Fibonacci
Imatge de la portada del video;Entrevista a la professora emèrita Pilar Aznar
Imatge de la portada del video;Dones: Territoris artístics de resistència

Divulga 24. Cuidar la pell i seqüència Fibonacci

En el Divulga d'aquesta setmana el doctor Vilata, catedràtic de Dermatologia, ens adverteix dels perills per a la pell amb l'arribada de l'estiu. I en Mite i Ciència descobrim la misteriosa seqüència Fibonacci.

Entrevista a la professora emèrita Pilar Aznar

Entrevistem la catedràtica de Teoria de l'Educació, ara professora emèrita, Pilar Aznar, que ens parla sobre la importància d'educar en la sostenibilitat i la igualtat. Pilar Aznar és la coordinadora dels programes d'educació i sostenibilitat de Campus Sostenible.

Dones: Territoris artístics de resistència

La Nau acull l'exposició 'Dones: territoris artístics de resistència', una selecció d'obres fetes per onze dones que reflexionen amb el seu exercici i quefer artístic sobre la societat i la cultura que hem heretat i volem millorar.