Professora 
                    Denisse Rousseau (Carnegie Mellon's Heinz School of Public 
                    Policy and the Graduate School of Industrial Administration)
                    
                  
                  Àrea 
                    temàtica: 
                    Contracte 
                    Psicològic
                    
                  Denisse 
                    Rousseau és professora a la Carnegie Mellon's Heinz 
                    School of Public Policy and the Graduate School of Industrial 
                    Administration. Els temes que centren el seu interès 
                    investigador són la conducta organitzativa i la gestió 
                    de recursos humans. En aquest context, una de les seves principals 
                    línies d’investigació versa sobre el contracte 
                    psicològic, àrea en la qual es considerada una 
                    de les autores més rellevants. En reconeixement a la 
                    seva activitat investigadora i professional ha rebut distints 
                    nomenaments i premis dels quals destaquem els següents: 
                    Fellow, British Academy of Management (2005); Best Paper OB 
                    Division, Academy of Management (2004); President, Academy 
                    of Management (2004-05); Shaw Professor, Nanyang Technological 
                    University, Singapore (2000); Fellow, Academy of Management 
                    (1997). La professora Rousseau participa als comitès 
                    editorials de diverses revistes: Academy of Management Review 
                    i Academy of Management journal, Journal of Vocational Behavior, 
                    Journal of Management Inquiry. Així mateix, és 
                    editora en cap de la Journal of Organizational Behavior. Ha 
                    publicat en diversos llibres i revistes de reconegut prestigi 
                    internacional, como ara la Journal of Applied Psychology, 
                    la Journal of Organizational Behavior, l'Academy of Management 
                    Review i l'Annual Review of Psychology .
                     
                   
                    
                  26/9/05