Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

La Càtedra DEBLANC organitza un workshop sobre detecció de delictes financers

Data: 20 de de juny de 2019 de 09:30 a 15:00. Dijous.

Lloc de realització: Sala Ignasi Villalonga. Facultat d'Economia

Descripció:

El pròxim 20 de juny tindrà lloc la I edició del Workshop “Anàlisi i detecció dels delictes mitjançant metodologies estadístiques i d’aprenentatge automàtic”, organitzat per la Càtedra d’aplicació de metodologies estadístiques, econòmiques i d’aprenentatge automàtic per a la detecció de delictes financers i blanqueig de capitals (Càtedra DEBLANC) de la Universitat de València, en conveni amb la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques de la Generalitat Valenciana.

Organitza:

Càtedra DEBLANC.